Status
Niet open voor verdere reacties.
werkt niet meer in de hoop dat je het kan zien ..

6ba43c3de1-Ashampoo_Snap_2014.01.03_14h24m40s_001_.png
 
Wat gebruik je verder aan beveiligingsprogramma's ?
Als dit Microsoft Security Essentials is zou het kunnen kloppen dat Defender uitgeschakeld wordt.
 
gebruik je een antivirus pakket op je computer ...
bijvoorbeeld de AVG Internet security ...indien dit het geval is dan werd de Defender door deze uitgeschakkelt om conflicten te vermijden
 
Met welke Windowsversie wordt er gewerkt fried? In Windows 8 is Windows Defender de ingebouwde anti-virus en is Windows Defender = Microsoft Security Essentials, een programma dat niet echt schitterend uit de diverse tests komt, integendeel. Maar in voorkomend geval is er dus wel degelijk (niet werkende) beveiliging aan boord.
 
Met welke Windowsversie wordt er gewerkt fried? In Windows 8 is Windows Defender de ingebouwde anti-virus en is Windows Defender = Microsoft Security Essentials, een programma dat niet echt schitterend uit de diverse tests komt, integendeel. Maar in voorkomend geval is er dus wel degelijk (niet werkende) beveiliging aan boord.

Het topic is geplaatst in de Windows7 sectie, dus dan komen er antwoorden op deze situatie en lijkt Windows 8 mij n.v.t.
 
Je gaat toch niet blijven werken zonder beveiliging op je PC
Je kan gratis AVG Internet Security verkrijgen.
AVG Internet Security 2014 Free 1 Year Trial Version 64Bit: http://www.avg.com/download-file-x64-triisc-huawei
AVG Internet Security 2014 Free 1 Year Trial Version 32BIT: http://www.avg.com/download-file-x86-triisc-huawei
AVG Internet Security 2013 Free Download with 1 Year Serial Key - Most i Want
De Serial key zit er al in dus gewoon installeren.
Kies voor zelf kiezen bij installeren en vink het onderste PC optimalisatie uit.
Die met 372 dagen over heb ik gisteren op mijn Windows Vista home premium 32Bit Laptop geinstalleerd.
Die met 292 dagen over heb ik vroeger al op mijn Windows 8.1 pro 64Bit PC geinstalleerd.
Beide zijn Screens juist genomen.

AVG Internet Security Windows 8.1.jpgAVG Internet Security Windows Vista.jpg
 
Het topic is geplaatst in de Windows7 sectie, dus dan komen er antwoorden op deze situatie en lijkt Windows 8 mij n.v.t.

Er was nog altijd de mogelijkheid dat het topic in een foutief subforum werd gepost, vandaar de expliciete vraag.

fried, als je werkt zonder beveiliging zijn er misschien momenteel een aantal infecties aanwezig en is het aangewezen dat dit grondig wordt gecheckt.
 
fried, als je werkt zonder beveiliging zijn er misschien momenteel een aantal infecties aanwezig en is het aangewezen dat dit grondig wordt gecheckt.

Dat lijkt me een goed idee. Bij gebrek aan virusscanner is de kans namelijk groot dat malware de oorzaak is dat Defender niet meer werkt.
Maak >>HIER<< eens een nieuw topic aan en plaats er een HijackThis logje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan