windows explorer 9 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hsomers

Gast
Beste lezers. De kop in het onderwerp zegt het al, hoe kan ik Explorer 9 van mijn machine met Windows 7 verwijdere.
Ik houd bijns dagelijks een weblog bij (bij blogspot) en die twee lusten elkaar niet meer.
In explorer 8 ging dat prima, maar dat is helaas verleden tijd.
Ik heb het met Firefox, Safari en Google groom geprobeerd, maar ze reageren plotseling allemaal hetzelfde.
Wie heeft voor mij de oplossing.
Met vriendelijke groeten van Harrie.
 
Om IE 9 te verwijderen ga je naar het configuratiescherm en dan Programma's / Een programma verwijderen.
Links zie je staan geinstalleerde updates weergeven. Zoek nu in het rechter gedeelte naar Windows Internet Explorer 9. Selecteer deze en klik op verwijderen. ( dit staat bijna midden bovenaan )
 
Neen, Blogspot heeft geen update. Ze update wel eens als de boel weer eens helemaal vastloopt en ze overspellpt worden met klachten. Eerder doen ze eigenlijk niets. Ikzelf denk dat ze spijt hebben blogspot.com ooit in het leven te hebben geroepen.
Groeten van Harrie en bedankt voor je reactie.
 
Beste Jan.
Dat is nu just mijnprobleem. Ook al ben ik de 70 al lang gepasseerd, ik snap er nog wel een beetje van. Wndows explorer 9 LAAT zich niet verwijderen. Dat is het probleem. Er werd bij de instalatie ook voor gewaarschuwd dat dat niet meer zou gaan. Maar ze hadde er zo'n goede reclame voor gemaakt dat ik er ingestonken ben, en nu met de problemen zit.
Toch bedankt voor je meedenken. Harrie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste. Ik een eigen domeinnaam.nl, maar daar is mijn probleem niet mee opgelost. Het gaat om het dagelijks bijhouden op mijn PC van dil blog, en daar heb ik en explorer, en blogspot voor nodig, en nogmaals die bijten elkaar tegenwoordig. Toch bedankt voor het meedenken. Harrie.
 
Om IE 9 te verwijderen ga je naar het configuratiescherm en dan Programma's / Een programma verwijderen.
Links zie je staan geinstalleerde updates weergeven. Zoek nu in het rechter gedeelte naar Windows Internet Explorer 9. Selecteer deze en klik op verwijderen. ( dit staat bijna midden bovenaan )

Zo heb ik het ook al eens gedaan en dat lukte prima hoor, na het opstarten stond ie8 er weer op.
 
Beste Carlo.
Ik ga het vanmiddag voor de zoveelste keer nog eens proberen. Hartelijk dank voor je meedenken.
Harrie
 
Beste lezers. De kop in het onderwerp zegt het al, hoe kan ik Explorer 9 van mijn machine met Windows 7 verwijdere.
Ik houd bijns dagelijks een weblog bij (bij blogspot) en die twee lusten elkaar niet meer.
In explorer 8 ging dat prima, maar dat is helaas verleden tijd.
Ik heb het met Firefox, Safari en Google groom geprobeerd, maar ze reageren plotseling allemaal hetzelfde.
Wie heeft voor mij de oplossing.
Met vriendelijke groeten van Harrie.

vreemd. volgens mij lusten ze elkaar wel hoor. ik ken verschillende zeer actieve bloggers op blogspot die IE gebruiken en dat niet hebben. misschien toch je peeceetje eens onder handen nemen qua opkuis :p
 
Antoin. Ik heb van alles uitgeprobeerd. Op een XP machine is er niesta aan de hand, Op vista ook niet maar op 7 in combinatie met explorer 9 gaat alles fout.
Als ik google chroom gebruik is alles weer normaal. Maar ja natruurlijk google en google die bijten elkaar niet. Opschonen? Mijn Pc is zo schoon als maar kan, geen overtollige cookies, geen mailware, geen oude internetbestanden en het register word voor het afsluiten automatisch opgeschoond. Dus ik denk dat mijn pc schoon genoeg is.
Harrie.
 
Wie kan mij stap voor stap vertellen hoe ik windoes internet exploer 9 van een machine met windows 7 kan verwijderen???
In het configuratiescherm zie ik geen internet explorer staan.
U mag het antwoord ook sturen naar (emal verwijderd ; het plaatsen van een email adres mag niet , dit is ook voor je eigen bescherming of wil jij door anderen spam mailtjes verstuurdt krijgen )
Harrie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat er bedoelt wordt is dat je malwarebytes eens kunt gebruiken om na te gaan of jouw pc-tje wel zo schoon is als jij denkt te zijn ...http://majorgeeks.com/downloadget.php?id=5756&file=15&evp=693ee0b20204960edfd909666f809b26

indien je IE9 wil verwijderen ..
open je het configuratiescherm ...
klik vervolgens op de tap Programma's en Onderdelen .."
klik dan aan de linker kant de optie "Geinstalleerde Updates Weergeven "
zoek in de lijst die nu verschijnt " Windows Internet Explorer 9 " heb je deze gevonden klik je erop en kies je verwijderen..
je dient nadat deze verwijderd is te herstarten ...DE IE8 zal terug de plaats innemen van de ie9..
maar IE9 zal weer aangeboden worden via de microsoft updates ..
** klik nu start ..en kies alle programma's ...selecteer Windows update's...
klik links op instellingen wijzigen " STEL deze nu in op " Naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren ...
als nu de ie9 zich terug aanbied klik je met rechts op deze update en kies je verbergen ....
NOTE : doe je dit niet zal de ie9 zich telkens opnieuw aanbieden om als nog geinstalleerd te worden ..

door dat je nu de ie9 verborgen heb , zal deze zich niet meer aanbieden of worden geinstalleerd en zou je de instellingen van de update's terug kunnen zetten zoal ze eerder stonden ingesteldt !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan