Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Telkens ik mijn pc opstart krijg ik altijd de melding (fire wall uitgeschakeld) dus moet ik iedere
keer naar beveiliging en de fire wall zelf inschakelen.
Vroeger was dit niet het geval, weet iemand hier een oplossing voor zodat ik niet iedere
keer naar beveiliging hoef te gaan.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten
fonsie263
 
Welke versie van windows heb je? we kunnen weinig zeggen als we weinig info krijgen, veel als we veel info krijgen.
Ga via configuratiescherm en systeembeheer naar services en kijk daar eens naar windows firewall.
Kijk en passant ook eens naar windows defender en je virusscanner of deze niet als " uitgeschakeld " staan ingesteld.
Is dit het geval dan heb je ongewenste bezoekers op je pc.
Scan je pc dan volledig met virusscanners en malwarescanners.

Volg even deze stappen:
http://www.pctuts.be/f351/vermoeden-een-infectie-volg-eerst-deze-stappen-35570/
 
Laatst bewerkt:
Welk antivirus paket gebruik je? In sommige paketten zit een firewall ingebouwd en schakeld deze de windows fire wall uit. Als dit het geval is kan je de melding uitschakelen.
 
probeer eens de firewall te resetten.

Het resetten van de firewall
Om de firewall te resetten gaan we naar: start>uitvoeren> en geven we de volgende regel op:
Netsh firewall reset.
Nadat we op Ok hebben geklikt verschijnt automatisch de command prompt van Windows, nu wordt de Firewall gereset.
Nadat de Firewall is gereset verdwijnt automatisch de commandprompt weer.
Nadat de Firewall is gereset begint u met toestemming te geven aan bepaalde programma's.
Als u een programma niet vertrouwd kijk dan eerst na om welk programma het gaat..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan