Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
dag allemaal,

als ik windows xp install. kan ik het dan in de Franse taal omzetten, of moet ik een Franse versie gebruiken

dank bij voorbaat

dina (nar)

nog steeds onder de Spaanse zon :duimop:[OPLOSSING]
Xp kan alleen vanuit een Engelse versie naar andere talen gebracht worden door MUI-Packs.

Het omzetten van de Engelse XP Prof. versie naar Nederlands d.m.v. het Multilingual pack
werkt perfect. Je kunt via de taal instellingen in het configuratiescherm precies aangeven wat je in welke taal te zien wilt krijgen en NL is dus ook.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
een paar vragen -) welke xp ? -) welke oorsprokelijke taal ?
ik heb een maand geleden een nieuwe xp pro aan geschaft met ondersteuning van 20 talen aan de helft van de prijs van een jaar gelegen ..... van een koopje gesproken
 
windows xp home

windows xp home

hallo Gabriel,

mijn versie is Nederlands en heb windows xp home ,en zou dat willen plaatsen op een vriend zijn pc maar die is Franstalig, vandaar mijn vraag....


Dina(nar)
 
Het gaat spijtig genoeg niet met xp dit gaat alleen met vista
Je zal de franse versie moeten aankopen als je xp in het frans wilt
 
Xp kan alleen vanuit een Engelse versie naar andere talen gebracht worden door MUI-Packs.

Het omzetten van de Engelse XP Prof. versie naar Nederlands d.m.v. het Multilingual pack
werkt perfect. Je kunt via de taal instellingen in het configuratiescherm precies aangeven wat je in welke taal te zien wilt krijgen en NL is dus ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan