Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,
Ik krijg als ik opstart telken de foutmelding " fout in windows genuine en moet worden afgesloten" , is er iemand die duidelijkheid kan geven in deze melding wat ik hier aan moet doen . Ik heb een orginele home versie en pc is een game pc dus die is zeker zwaar genoeg .

Thx ,
 
Ben je zeker dat je cd van xp legaal is.
Want als er een legale opstaat moet je deze binnen de 30 dagen activeren.
Heb je wel een legaal dan zou het spywrae of een virus kunnen zijn.

Kan je uw pc opstarten in veilige modus ?
 
windows xp

windows xp

Ik heb heb dus xp windows legall.
maar ik heb hem zeer vaak moeten installeren.
het probleem is nu dat wanneer ik elke keer mijn pc moet herinstalleren moet ik elke keer naar microsoft bellen om dus een nieuwe id-code in te voeren.
terwijl mijn cd-exemplaar gewoon legall is.
 
Voordat je nog eens moet herinstalleren moet je dit maar even lezen:
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=560 border=0><TBODY><TR><TD vAlign=top width=560>U heeft een Computer met Windows XP erop, dan heeft u of uw leverancier de WindowsProductAktiveringsprocedure bij Microsoft doorlopen om Windows-XP permanent te kunnen blijven gebruiken.

Stel dat U om welke reden dan ook ooit een nieuwe ‘schone’ installatie van WindowsXP zou willen uitvoeren (dus niet "systeemherstel" of "reparatie", maar het formatteren van de partitie en Windows-XP er schoon weer op) dan zult u ook opnieuw moeten aktiveren tenzij u de onderstaande voorzorgsmaatregel neemt.

Tijdens de aktiveringsprocedure worden de machinegegevens van uw computer weggeschreven in twee bestandjes: wpa.dbl en wpa.bak; u kunt deze bestandjes terugvinden in de map "windows\system32".

Kopieer deze bestandjes naar een diskette of naar een map op een andere partitie en bewaar ze goed.

Na een schone installatie van Windows-XP kunt U de bestandjes wpa.dbl en wpa.bak weer terugzetten in de map "windows\system32" en er is geen hernieuwde aktiveringsprocedure meer nodig.


</TD></TR></TBODY></TABLE>

en als het zo niet lukt, dan op deze manier: http://www.digiweetjes.com/Besturing/WinXP/WindowsXP67.html

Met je huidig probleem zou ik idd ook Microsoft bellen.
 
mooi mooi,alles goed uitgelegd. (kp)


was ik weer te laat zoals gewoonlijk (ca)
 
ok thx iedereen voor het advies maar het prob lag in een driver van de sata raids . Deze heb ik geinstalled na een volledige format en alles is tot hiertoe opgelost .

grtz,
BiaGGi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan