Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Sinds gisteren ben ik de icoontjes op Windows 7 kwijt. Ik zie enkel nog dezelfde standaardicoontjes voor alle programma's.
Ik heb ergens gelezen hoe je dat kan oplossen maar vind dit nergens terug. Wie weet het nog hoe ik die icoontjes in hun oorspronkelijke staat kan herstellen.
Is gebeurd met de administratorrechten te verkrijgen. Dus denk niet dat systeemherstel de oplossing kan zijn.[OPLOSSING]Daar het ook een voorlopige installatie is, ga ik er niet verder op zoeken.
Denk binnen enkele weken alles te wissen en met één systeem verder te doen[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even gegoogeld en dit gevonden.
Hopelijk heb je er iets aan.

Bedankt, maar het werkt niet zoals het moet. Ik krijg een algemeen icoontje. (allemaal dezelfde) enkel als ik het programma opgestart heb, zie ik in de taakbalk het juiste icoontje. Maar dit was voor dat progje ook zo. Dus de originele icoontjes mis ik nog altijd.
 
type in google "tweak VI download" en je bent er.


PS de UI is voor XP, de VI voor vista/7
 
Laatst bewerkt:
Mik,hoe staan de zaken?

Heb de icoontjes teruggezet door de betreffende programs opnieuw te installeren. Niets van alles kon me anders helpen.
Daar het ook een voorlopige installatie is, ga ik er niet verder op zoeken.
Denk binnen enkele weken alles te wissen en met één systeem verder te doen. Heb vergeleken met de installatie van XP en betrap me er op telkens W7 voor te nemen. Vind het handiger en plezanter om mee te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan