Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Als ik met mijn rechter muistoets klik dan krijg ik een melding van windows installer met de tekst, installatie voorbereiden.
De functie die u wilt gebruiken bevind zich op een cd-rom of andere verwisselbare schijf die niet beschikbaar is.
Plaats schijf Nero Express 10 in het station en klik op ok.

Ik heb wel het programma nero 10 verwijderd via een uninstallprogramma en is dit misschien het probleem.
Ik heb geen cd met Nero en ook geen files meer van Nero en kan dus niet meer opnieuw installeren.

Is er iemand die weet hoe ik deze windows installer opnieuw kan installeren of verwijderen
Ik gebruik windows 7 Professional.

Alvast bedankt,
Jovadu
 
Even dit downloaden en plaatsen op bureaublad plaatsen, dit is een removeltool voor nero.
Deze zou ook voor Nero 10 werken.
(Op dit klikken om tool te downloaden)
 
Hallo Ghost,

Bedankt voor de snelle reactie maar helaas zie ik geen link om op te klikken

Alvast bedankt,
Jovadu
 
Klik eens op het tweede woordje. (Staat ook in de laatste zin trouwens )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Ghost,

Excuses voor mijn vorige bericht, want ik zag later pas dat ik op DIT kon klikken maar helaas krijg ik geen link om deze te kunnen downloaden.

Groeten,
Jovadu
 
Misschien Popup blokkering aan staan. Probeer het eens direkt de link in de browser plakken "http://ftp6.nero.com/tools/General-CleanTool.zip"
 
Zie bijlage
 

Bijlagen

  • General-CleanTool.zip
    1.4 MB · Weergaven: 157
Hallo Ghost,

Heb de CleanTool gebruikt en hij heeft alles van Nero verwijderdt maar als ik met de rechtermuisknop klik krijg ik nog steeds de melding van Nero bestand installeren en verwijderen.
Helaas heeft het niet moge zijn. Ik ga binnenkort toch maar W7 overnieuw installeren en hiermee ook nog andere kleine dingen verwijderen.
In ieder geval toch bedankt voor de hulp en mocht je nog een ander oplossing weten dan hou ik me aanbevolen.

Grtz,
Jovadu
 
Windows Installer

Dag Pluis,

Helaas is het niet gelukt maar ik heb dan toch maar de knoop doorgehakt en heb windows opnieuw geinstalleerd.
Het is een hele hoop werk maar ik heb nu een backup van mijn C:schijf gemaakt zodat ik de volgende keer sneller klaar ben met installeren.

Bedankt voor je interesse.

Groetjes,
Jovadu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan