Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie helpt me uit het slop aub? Ik krijg de volgende melding, al dagen lang: (is in het spaans omdat ik in Spanje woon, maar het resultaat is hetzelfde...) MIJN BESTE DANK....Marnix

No se pueden enviar ni recibir mensajes de la cuenta Hotmail (clsmx). Windows Live Mail no se puede conectar al servidor de Hotmail. Para enviar y recibir mensajes en tu cuenta de Hotmail, ve a Sign In en Internet o inténtalo de nuevo más tarde.

Error de servidor: 5102
Respuesta del servidor: Xfs request 'SyncBinary' failed. Response code: 'Undefined'
Servidor: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Id. de error de Windows Live Mail: 0x8DE00002[OPLOSSING]
Dag Ivan,
zo heb ik het opgelost, omdat mijn systeem (XP) weigert het zootje te herinstalleren:
- ik heb het lumineus idee gehad, mijn account te verwijderen uit Windows Live Mail,
- de pc opnieuw opgestart,
- en mijn account opnieuw ingevoerd...
Eén nadeel: als je zo een paar honderd mails staan hebt, duurt het wel even tot die opnieuw in je account zijn geladen.
Van harte dank,
Marnix

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Ivan,
dank je wel.
Ik heb dit inderdaad al eerder gedaan, maar hij zegt me dat Windows Live Mail al is geïnstalleerd.
Ben ook op zoek gegaan eerst op het internet en blijkbaar ben ik helemaal niet alleen met het probleem, maar heb nog geen afdoend antwoord gevonden.
Ik wilde het proberen ook door W L M de desinstalleren, maar mijn pc laat het niet toe: het is een nieuwe en kan dus niet naar een vorige versie terug..
Voorlopig kan er gereageerd worden hier omdat ik aan mijn ander mailadres niet kan..

Vriendelijke dank,
Marnix
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hello Wivy,


- ik heb het lumineus idee gehad, mijn account te verwijderen uit Windows Live Mail,
- de pc opnieuw opgestart,
- en mijn account opnieuw ingevoerd...
Eén nadeel: als je zo een paar honderd mails staan hebt, duurt het wel even tot die opnieuw in je account zijn geladen.


Van harte dank,
Marnix
 
Beste Slimmerik,
Zie hoe ik het heb kunnen oplossen:

- ik heb het lumineus idee gehad, mijn account te verwijderen uit Windows Live Mail,
- de pc opnieuw opgestart,
- en mijn account opnieuw ingevoerd...
Eén nadeel: als je zo een paar honderd mails staan hebt, duurt het wel even tot die opnieuw in je account zijn geladen.

Van harte dank,

Marnix,
de dommerik
 
Dag Ivan,
zo heb ik het opgelost, omdat mijn systeem (XP) weigert het zootje te herinstalleren:
- ik heb het lumineus idee gehad, mijn account te verwijderen uit Windows Live Mail,
- de pc opnieuw opgestart,
- en mijn account opnieuw ingevoerd...
Eén nadeel: als je zo een paar honderd mails staan hebt, duurt het wel even tot die opnieuw in je account zijn geladen.
Van harte dank,
Marnix
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan