Status
Niet open voor verdere reacties.
L.S.

Om gelijk maar met de neus in de boter te vallen het volgende:eek:mdat ik ooit mijn productcode van mijn legale versie xp home ben kwijtgeraakt zonder in de gaten te hebben hoe fataal dit = bij'n oem versie wist ik destijds niet,ook was het no niet op mijn systeemkast geplakt dus dikke pech en helaas pindakaas ! Ondanks dat ik mijzelf ook had geregistreerd bij 'ónze vrienden van microsoft'! Toen ik ze daarop wees waren de microsofters niet ín staat deze gegevens op te roepen of te vinden op hun servers !! Ik vond en vind dit zeer klant onvriendelijk en buitengewoon monopolistisch gedrag !!
Maar de heren kunnen zich dat permiteren klaarblijkelijk,zelfs de consumentenbond kwam niet verder dan 'weet je wel dat ze't machtigste bedrijf ter wereld zijn' en durfden geen enkele aktie aan!
Ik wist niet dat oem versie betekent garantie tot de eerstvolgende stoeprand en niet verder daar kwam ik dus achter !! Mijn hologramsticker met de productcode tot op vandaag weg,helaas !!
Gezien het feit dat ik geen zin had en heb om'n versie ín doos te kopen voor 3x zoveel geld ! Het ergste vind ik nog dat je nergens goed gewaarschuwd word voor al deze beperkingen die je gratis en 4 nix worden opgelegd ! Gezien mijn geringe kennis destijds wist ik niet van het bestaan van progammaatjes om je code te voor schijn te toveren !
Dus sorry 4 de lange intro maar ik heb'n niet legale versie van xp prof erop nu !
Heb'n progamma gedownload updater en vond uit dat mijn versie van win mail moest worden geupgrate,geprobeerd 2x niet gelukt denk vanwege mijn illegal versie !
Alleen is nu ook mijn mail proggamma niet meer te openen error windows live mail id 0x800ccc0e ook heb ik al sinds voor de fatale update last van datie popserver 995 niet kan vinden en mij vraagt wachten of stoppen ??! Dit gebeurt ook nu nog!
Is er'n oplossing zonder de boel opnieuw te moeten installeren??
Hoor het graag !

Groet Simon
 
Prober eens systeemherstel te doen tot voor de datum van update.
 
Ben je zeker dat je instellingen nog goed staan voor je provider ? anders je mailaccount in live mail eens wissen en opnieuwe invoeren.
Heeft uw een firewall staan zo ja zet deze eens uit.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

=trouwens 0x800040002 de foutmelding met verwijzing naar beschadigde agenda gegevens ??
Firewall staat uit helpt geen jota ! Instellingen lijken goed op server provider komt mijn mail wel binnen stuur vanaf net alles door naar gmail acc.maar wil al mijn gegevens niet kwijt door opnieuw te installeren en kom mijn mail live proggamma op geen enkele,mij bekende manier in steeds foutmelding..
Is er niet iets via regedit te fixen?? oid?

groet Simon
 
Verwijder die "Windows Live Mail" en gebruik "Outlook Express" of een ander mail-programma.
 
Outlook werkt niet en die manier is niet de mijne..,zou de boel willen recoveren ipv deleten dat schiet mi niet op elke x de boel opnieuw installeren al je mail pleite daar koop je geen reet voor en word ik niet gelukkig van,sorry !
Mijn browser is firefox en ic met firefox werkt outlook niet bovendien is er ook nog'n probleem met ontvangst kreeg op't laatst van elk mailtje stuk of 12tot16 ex.binnen met daarna beschreve foutmelding..
Dus zieke zeehondenellende al met al

groet Rein
 
Outlook is het e-mail programma van MS Office. Outlook express is het standaard e-mail programma van windows tot XP. Vanaf Vista is dit Windows Mail geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan