Windows Live Mail en Gmail account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Gmail account en heb dit in gebruik via Windows Live Mail.
Alles komt normaal en goed binnen maar als ik zaken wil verwijderen en de prullenbak leeg maak dan staan deze terug in Windows Live Mail na het opstarten ervan.
Ik heb al gevonden hoe ik deze defenitief moet verwijderen bij Gmail zelf maar dit is volgens mij dubbel en veel moeilijker werk.
Is er een oplossing hieromtrent?
Dank
 
Ga naar je G-mail account
Klik bovenaan op Instellingen en klik bij instellingen op Doorsturen en POP/IMAP
Bij downloaden via POP zie je 2. Wanneer berichten worden geopend met POP
Stel dit in op G-mail kopie verwijderen en klik op Wijzigingen opslaan.
 
In Windows Live, ga je naar opties, dan mail. Op tabblad geavanceerd onder instellingen zet je een vinkje bij: De map verwijderde items gebruiken voor IMAP accounts, toepassen en ok.
Als het goed is zie je de verwijderde item niet meer terug.
Hopelijk heb je hier iets aan.
 
Dag Leoke,
een oplossing voor het probleem op zich, heb ik NIET. Wel een suggestie: gebruik Mozilla Firefox in plaats van Internet Explorer. Daar kan op 2 manieren werken: je kan Thunderbird email installeren en die accounts invoegen of gewoon en veel eenvoudiger, als het gewoon om de mail te doen is, WebMail Notifier installeren. Dit is een complement(je) van Firefox dat heel gemakkelijk te configureren en heel trouw werkt. Het énige nadeel is volgens mij, dat je wel internet steeds opgestart moet hebben via Mozilla-Firefox. Trouwens, het blijkt dat Mozilla - Firefox stukken sneller en veiliger is, dan om het even welke andere internetverbinding.
Hopelijk heb je hier iets aan,

Prettige dag nog,
Marnix
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan