Windows Live Mail-fout 0x800CCC67

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste hoe los ik dit op aub?

Ik krijg steeds bij verzenden van mails deze opmerking: Windows Live Mail-fout 0x800CCC67

Ik kan geen mails meer verzenden. Vanuit een andere computer wel

Alvast bedankt
 
probeer jij een mail te versturen naar iemand waarvan het adres eindigt op @outlook.com, @live.com, @hotmail.com en @msn.com.
enerzijds met welke provider zit je op het internet want foutcode 0x800CC67 heeft dan weer met foutieve instellingen te maken .
 
probeer jij een mail te versturen naar iemand waarvan het adres eindigt op @outlook.com, @live.com, @hotmail.com en @msn.com.
enerzijds met welke provider zit je op het internet want foutcode 0x800CC67 heeft dan weer met foutieve instellingen te maken .

Ik probeer gewoon een mail te besturen of te beantwoorden.

Doe ik het via Telenet webmail, gaat dit, ik heb niets aan de instellingen veranderd.

Ik heb gewoon een mail trachten te sturen naar mijn vrouw, onder hetzelfde abo
 
Het bericht kan niet worden verzonden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is (email verwijderd ....! )].
Onderwerp 'Fw: Uw HD Digicorder inleveren'
Serverfout: 530
Reactie van server: 530 5.1.0 must authenticate first
Server: 'mail-out.telenet.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC78
Protocol: SMTP
Poort: 587
Beveiligd(SSL): Nee
 
Uitgaande mail moet geauthenticeerd worden bij Telenet. Blijkbaar zit daar het probleem.

Instellingen dienen mogelijk aangepast te worden voor uitgaande mail.

Authenticatie is dus gebruikersnaam (je email adres) en je wachtwoord.
Beveiliging moet staan op TLS en poort 587.

Uitgaande mailserver (mail-out.telenet.be) is correct, en poort 587 staat ook correct blijkbaar. Maar de rest moet je eens nakijken.
 
@huubke ik heb hier zojuist de Windows Essentials 2012 met succes geinstalleerd op een Virtuele Windows 7 en deze doet het gewoon met het verzenden en ontvangen van mails ...zolang men dus rekening mee houd om geen mails te verzenden naar een adres dat eindigt op @outlook.com, @live.com, @hotmail.com en @msn.com

Ashampoo_Snap_2017.02.12_09h35m24s_001_.png Ashampoo_Snap_2017.02.12_09h38m23s_002_.png
 
@huubke ik heb hier zojuist de Windows Essentials 2012 met succes geinstalleerd op een Virtuele Windows 7 en deze doet het gewoon met het verzenden en ontvangen van mails ...zolang men dus rekening mee houd om geen mails te verzenden naar een adres dat eindigt op @outlook.com, @live.com, @hotmail.com en @msn.com

Bekijk bijlage 18044 Bekijk bijlage 18045
Beste , heb de instellingen terug ingesteld volgens de instellingen op Telenet, en gelukt. Ergens moet er iets gebeurd zijn waardoor het niet meer ging. Wilde net lukken nadat het de eerste dag was nadat ik Telenet had ingeruild voor Orange. Nu ok. Bedankt voor je hulp.
 
Beste, heb de instellingen terug ingesteld volgens de instellingen op Telenet, en gelukt. Ergens moet er iets gebeurd zijn waardoor het niet meer ging. Wilde net lukken nadat het de eerste dag was nadat ik Telenet had ingeruild voor Orange. Nu ok. Bedankt voor je hulp.

Uitgaande mail moet geauthenticeerd worden bij Telenet. Blijkbaar zit daar het probleem.

Instellingen dienen mogelijk aangepast te worden voor uitgaande mail.

Authenticatie is dus gebruikersnaam (je email adres) en je wachtwoord.
Beveiliging moet staan op TLS en poort 587.

Uitgaande mailserver (mail-out.telenet.be) is correct, en poort 587 staat ook correct blijkbaar. Maar de rest moet je eens nakijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan