windows live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

slawomir

Gast
Bij mijn map afbeeldingen heb ik ook een paar gif-bestandjes (bewegende animatieafbeeldingen).
Daar doen ze wat ze moeten doen : bewegen.
Als ik één van die gifjes invoeg in een e-mail, dan bewegen ze niet meer.
Ik heb Win 7, IE 8 en Win Live Mail.
Iemand een tip hoe ik dat kan oplossen ?

[oplossing]A / Open e-mail , zet Cursor op de plaats dat u iets wil invoegen klik op de plaats.
B/ Klik in u balk op INVOEGEN rechts zie je staan ENKELE FOTO , Klik daarop zoek de map waar uw GIF instaan.Klik op degene die je wenst .
C/ Onderaan op OPENEN. Nu moet de aap dansen
[/oplossing]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
windows live mail

als je gifjes bijvoegt als bijlage, dan werkt het wel
als je ze wil invoegen /via foto`s toevoegen/in de tekst zelf van je mailbericht, dan werkt het niet
 
als je gifjes bijvoegt als bijlage, dan werkt het wel
als je ze wil invoegen /via foto`s toevoegen/in de tekst zelf van je mailbericht, dan werkt het niet

Is normaal, een gif bestand is geen enkele foto. Een gif bestand bestaat uit diverse beelden. Als je dit toevoegd als foto, voeg je maar één beeld toe. Eén beeld kan nooit bewegen.
 
Bewegende gif in je tekst zetten kan wel in open office, dat heb ik al eens gedaan. Die document kan je dan als bijlage doorsturen naar de bestemmeling.
Of die dan ook open office nodig heeft? dat weet ik niet, nog niet getest om via microsoft office (duur en dus meest gebrukt) dit te bekijken.
Indien geinteresseerd zal ik het eens opzoeken, het staat op dit forum ergens.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daar ook opgezocht ,dit is gelukt met Gifs.
A / Open e-mail , zet Cursor op de plaats dat u iets wil invoegen klik op de plaats.
B/ Klik in u balk op INVOEGEN rechts zie je staan ENKELE FOTO , Klik daarop zoek de map waar uw GIF instaan.Klik op degene die je wenst .
C/ Onderaan op OPENEN. Nu moet de aap dansen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan