Status
Niet open voor verdere reacties.
N

niekvanhasselt

Gast
Ik hoorde dat bij Windows live mail mogelijk was de Nederlandse spellingscontrole toe te passen. Ik heb dit geinstalleerd, maar mis de mogelijkheid van handmatig post ophalen en/of post verzenden die in postvak uit staat. Ik heb begrepen dat dit moet via synchroniseren.
Maar kun je dit programma ook zo instellen dat je post verzendt zonder ook direct post op te halen( of omgekeerd) ?
Ook kan ik niet vinden hoe je in de bron van een email kunt kijken.
Niek
 
Ik hoorde dat bij Windows live mail mogelijk was de Nederlandse spellingscontrole toe te passen. Ik heb dit geinstalleerd, maar mis de mogelijkheid van handmatig post ophalen en/of post verzenden die in postvak uit staat. Ik heb begrepen dat dit moet via synchroniseren.
Maar kun je dit programma ook zo instellen dat je post verzendt zonder ook direct post op te halen( of omgekeerd) ?
Ook kan ik niet vinden hoe je in de bron van een email kunt kijken.
Niek
tot op heden heb ik nog geen antwoord op mijn vraag gezien
 
Nederlandse spellingscontrole voor Windows live mail

1. pak het bestand uit .
2. Kopieer de map "PRF0013" uit het rar bestand naar de map C:\Users\uw_account_naam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Proof\
3. Start Windows Live Mail en ga naar opties:

Je ziet nu dat de Nederlandse spellingscontrole geinstalleerd is
 

Bijlagen

  • Spellingscontrole_NL_Live_Mail.rar
    530.2 KB · Weergaven: 105
windows Live mail

windows Live mail

Ivan je hebt mijn vraag niet goed begrepen. Ik wilde WLM proberen, omdat dit een NL spellingscontrole heeft, maar
de vraag was:
kun je dit programma ook zo instellen dat je post verzendt zonder ook direct post op te halen( of omgekeerd) ?
Ook kan ik niet vinden hoe je in de bron van een email kunt kijken.
tot hoors,
Niek
 
Het wordt wel beschreven in dit werk. Tot mijn spijt kan ik niet alles blijven onthouden, trouwens ik gebruik Outlook.
Ik dank u voor uw antwoord.
grtz.wivy
 
Je hebt gelijk. Ik had niet goed gelezen wat onder file download stond.
Ik was in de veronderstelling dat dit sloeg op RapidShare ipv SchoonePC.
Ik heb het nu gedownload en de oplossing gevonden.
Bedankt.
Niek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan