Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een probleem met Windows Live Messenger op Vista.
Telkens krijg ik de volgende melding:
"De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is.
Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie".

Ik heb ook reeds volledig het programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, doch dit helpt niet.
Kan er iemand hierbij helpen aub?
 
om op je probleem in te gaan ...
je zegt " Ik heb ook reeds volledig het programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, doch dit helpt niet."

je dient ook je mail programma ,tevens al de mappen op je C schijf wat de naam windows live (messenger)heeft te verwijderen ...
vooralleer je deze herinstalleerd ...

MAAR zou het probleem niet verholpen zijn , indien je gewoon een herstelpunt ( laat ons zeggen 1week ) terug ga "in de tijd dat het probleem niet aanwezig was "
 
Ik heb Windows Essentials volledig verwijded en opnieuw geïnstalleerd.
Ik zal eens zien of ik een herstelpunt kan maken, maar dit is reeds een hele tijd geleden dat ik met dit probleem zit.
Ik hou je op de hoogte.
Alvast bedankt.
 
je moet geen herstelpunt aanmaken ... je dient terug te gaan tot waar het probleem nog niet bestondt ...

het probleem krijg je omdat je systeem niet volledig up to date is ...
voer dus de windows update uit en download en installeer alles
(als er een restart door installatie update plaatsvind nogmaals update starten en zoeken naar nieuwe updates totdat er geen nieuwe updates meer beschikbaar zijn)
 
verwijder eerst de wlm maar eens opnieuw ..
zorg dan dat je systeem up to date is ....ook dat de laatste versie van net framework aanwezig is ....

daarna ga je wlm opnieuw installeren ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan