windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

igor975

Steunend lid
Vip Lid
hallo vrienden ,

ik zie geen paperclip meer staan in mijn mails waar je normaal ze opent of opslaat ,

er staat nog wel links een klein paperclipje waae je kan zien dan de mail een bijlage bevat.als ik op de mail dubbelklik kan ik wel de bijlage opene of opslaan ,

ik heb wel gisteren exployer 9 geinstalleerd ,weet niet of daar iets mee te maken heeft .

graag wat hulp ,

groetjes

igor
 
hallo pluis ,
denk dat alles te maken heeft met exployer 9 ,kan me zelf niet meer inloggen bij pctruts .heb het nu gedaan via google chrome.

de paperclip die ik bedoel is die rechts in je mail , waar je normaal op klikt om de bijlage te openen.

moet nu dubbel klikken op de mail en dan in het nieuwe venster op de bijlage voor te openen
 
hallo pluis ,
heb exployer 9 terug verwijderd en alles is zoals vroeger , werkte wel goed, denk dat het iets met veiligheid te maken heeft .
inloggen lukte nu wel in exployer 8 .
zal de exployer 9 nog wel eens opnieuw installeren en zien wat het doet .mocht er toch iemand iets over weten hoor ik het graag .
misschien hier of daar een vinkje aan of uitzetten

alvast bedankt voor de moeite ,
mvg igor
 
hallo pluis,
heb exployer 9 terug geinstalleerd , weer de paperclip kwijt ,
ben gaan zoeken in windows mail en in extra ,opties , lezen en daar vinkje gezet bij "alle berichten als tekst zonder opmaak weergeven " en alles is zoals vooreen .

groetjes ,

igor

ps , voor mij mag er een slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan