windows media center probleem met ingebouwde webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel ik heb onlangs een nieuwe webcam gekocht maar blijkbaar werkt mijn ingebouwde webcam beter dan die nieuwe cam die ik gekocht heb

wel ik kon alleen werken met mijn ingebouwde webcam via windows media center maar sinds een paar dagen werkt dat niet meer heb heel internet afgezocht

en via de usbpc camera-286 software kon ik met mijn gekochte webcam en ingebouwde cam werken maar mijn avi filmpjes die ik ermee maakte waren traag,bleven hangen,geen geluid,shaky,etc
;!

weet iemand een goeie software voor mijn foxlink web cam? of mijn probleem met windows media center verhelpen?
 
Windows Media Center plug in
Stelt u zich eens te kunnen bekijken uw webcam op uw belangrijkste Media Center-computer?
Wel kunt u met behulp van de Media Center-plug-in from UK Software.

Als u niet met Vista Media Center, U activeert de plug in, klikt u op de groene Media Center-knop op uw afstandsbediening, selecteer 'Meer programma's' en selecteer' Easy Web Cam "

Als u met Vista Media Center, U activeert de plug in, klikt u op de groene Media Center-knop op je afstandsbediening en selecteer 'Online Media' en vervolgens selecteert u 'Program Bibliotheek' en kies vervolgens' Weergave Camera '.
U kunt ook met de rechtermuisknop klikken (of selecteer info) en kies toevoegen aan het menu Start als u wilt dat deze link beschikbaar te zijn in het hoofdmenu van Media Center-interface.

U moet het IP-adres of de domeinnaam van de computer met Easy Web Cam wanneer u de Media Center-plug in Zorg ervoor dat u de plug-in op uw Media Center-computer en niet op andere computers.

Click Here to download now, 234KB .exe file.

System Requirements:

Windows Media Center-pc draait versie 2004 of later
Internetverbinding (hoe sneller hoe beter)
Versie 3.6.0 of hoger van Easy Free Web Cam

(google translate)

mss is dit wel iets ;)
 
How Do I Fix Webcam Errors?


Kan je eerst even kijken je kan daar ook een tool downloaden...

Je kan ook deze proberen Ondersteunde multimediabestanden in Windows Media Player

Update je webcam, die haalt dan de nieuwste software op...

wel heb gedaan wat je voorstelde regcure is spijtig genoeg geen free full version ;! dus ben er neit veel mee heb zelfs voor serials en cracks gezocht voor dat programma maar geen die werkt

ik zelf gebruik crap cleaner en vista manager die doen het zelfde geloof ik
nog steeds problemen ;! als ik wist hoe je mijn webcam terug kunt gebruiken via windows media center was ik meer geholpen want daar in werkte het goed
 
En als je systeemherstel doet , van de tijd toen het goed werkte, waarom probeer je dat niet eens dan heb je meteen je ouwe configuratie terug van toen het goed werkte?
 
En als je systeemherstel doet , van de tijd toen het goed werkte, waarom probeer je dat niet eens dan heb je meteen je ouwe configuratie terug van toen het goed werkte?

ik heb sinds kort veel systeem herstel gedaan ik geloof zelfs dat vista maar een x-aantal systeem herstelpunten bijhoud dus ik zal dat herstelpunt waar het toen werkte kwijt zijn en ga niet meer vlug naar systeem herstel sinds de laatste week zeker 50 systeem herstel punten gedaan omwille van de freeware die ze hier aanbieden =/
 
Windows Media Center plug in
Stelt u zich eens te kunnen bekijken uw webcam op uw belangrijkste Media Center-computer?
Wel kunt u met behulp van de Media Center-plug-in from UK Software.

Als u niet met Vista Media Center, U activeert de plug in, klikt u op de groene Media Center-knop op uw afstandsbediening, selecteer 'Meer programma's' en selecteer' Easy Web Cam "

Als u met Vista Media Center, U activeert de plug in, klikt u op de groene Media Center-knop op je afstandsbediening en selecteer 'Online Media' en vervolgens selecteert u 'Program Bibliotheek' en kies vervolgens' Weergave Camera '.
U kunt ook met de rechtermuisknop klikken (of selecteer info) en kies toevoegen aan het menu Start als u wilt dat deze link beschikbaar te zijn in het hoofdmenu van Media Center-interface.

U moet het IP-adres of de domeinnaam van de computer met Easy Web Cam wanneer u de Media Center-plug in Zorg ervoor dat u de plug-in op uw Media Center-computer en niet op andere computers.

Click Here to download now, 234KB .exe file.

System Requirements:

Windows Media Center-pc draait versie 2004 of later
Internetverbinding (hoe sneller hoe beter)
Versie 3.6.0 of hoger van Easy Free Web Cam

(google translate)

mss is dit wel iets ;)

ah die info had ik ook al gevonden op het net maar het werkt niet ;! ik heb het gedownload geinstalleerd en mijn ip in gevuld http:// 127.0.0.1

maar werkt niet ik zal het nog eens uit proberen ;)
 
Windows Media Center plug in
Stelt u zich eens te kunnen bekijken uw webcam op uw belangrijkste Media Center-computer?
Wel kunt u met behulp van de Media Center-plug-in from UK Software.

Als u niet met Vista Media Center, U activeert de plug in, klikt u op de groene Media Center-knop op uw afstandsbediening, selecteer 'Meer programma's' en selecteer' Easy Web Cam "

Als u met Vista Media Center, U activeert de plug in, klikt u op de groene Media Center-knop op je afstandsbediening en selecteer 'Online Media' en vervolgens selecteert u 'Program Bibliotheek' en kies vervolgens' Weergave Camera '.
U kunt ook met de rechtermuisknop klikken (of selecteer info) en kies toevoegen aan het menu Start als u wilt dat deze link beschikbaar te zijn in het hoofdmenu van Media Center-interface.

U moet het IP-adres of de domeinnaam van de computer met Easy Web Cam wanneer u de Media Center-plug in Zorg ervoor dat u de plug-in op uw Media Center-computer en niet op andere computers.

Click Here to download now, 234KB .exe file.

System Requirements:

Windows Media Center-pc draait versie 2004 of later
Internetverbinding (hoe sneller hoe beter)
Versie 3.6.0 of hoger van Easy Free Web Cam

(google translate)

mss is dit wel iets ;)

omfg ik heb het van een andere site waar geen winrar paswoord opstaat en heb nu alles goed in oog gehouden ik moest niet http://127.0.0.1 maar wel http://127.0.0.1:80 of http://127.0.0.1:8080

doh! ok ga eens zien als het werkt laat jullie iets weten ;)
 
50x systeemherstel????
Als je een freeware niet meer wil moet je dat gewoon deinstalleren, zoals je bezig bent ga je hier een vaste klant worden.
Systeemherstel doe je niet, alleen als alles geprobeerd is.
In vista raakt vele data corrupt bij systeemherstel.
Je gaat alle drivers moeten opnieuw installeren als ook deze eindelijk corrupt zijn geworden, en dan is er nog geen garantie.
Alles opnieuw, beginnen met de chipsetdriver, dan de video, daarna de rest (geluid, webcam etc.).
Als het niet helpt word het clean instal van Vista en daarna van systeemherstel afblijven.
 
50x systeemherstel????
Als je een freeware niet meer wil moet je dat gewoon deinstalleren, zoals je bezig bent ga je hier een vaste klant worden.
Systeemherstel doe je niet, alleen als alles geprobeerd is.
In vista raakt vele data corrupt bij systeemherstel.
Je gaat alle drivers moeten opnieuw installeren als ook deze eindelijk corrupt zijn geworden, en dan is er nog geen garantie.
Alles opnieuw, beginnen met de chipsetdriver, dan de video, daarna de rest (geluid, webcam etc.).
Als het niet helpt word het clean instal van Vista en daarna van systeemherstel afblijven.

het is juist door deinstal van freeware met programma Revo uninstaller dat dat ik veel problemen had met de computer omdat die ook registerkeys verwijdert en als je dan niet op let dan doet die ook andere registerkeys weg van andere programma's ik heb alle drivers opnieuw geinstalleerd van medion website maar windows vista opnieuw installeren gaat moelijk zijn ik heb geen cd ervan alleen een 2de harde schijf met recovery maar dat hou ik als echt niks meer gaat
 
het is juist door deinstal van freeware met programma Revo uninstaller dat dat ik veel problemen had met de computer omdat die ook registerkeys verwijdert en als je dan niet op let dan doet die ook andere registerkeys weg van andere programma's ik heb alle drivers opnieuw geinstalleerd van medion website maar windows vista opnieuw installeren gaat moelijk zijn ik heb geen cd ervan alleen een 2de harde schijf met recovery maar dat hou ik als echt niks meer gaat

Verwijdert teveel, Een ander lid heeft het ook gehad.
Vista herinstalleerd, binnen de 10 maanden terug kapot.
Hij is afgestapt van revo, tot nu geen problemen meer gepost door hem.
Gebruik liever ccleaner, of de normale weg via configuratiescherm.
 
O ja, nog een gouden tip, medion kennende.
Binnen enkele maanden ga je geen drivers meer vinden van medion.
Bij scanners en andere randapparatuur is dat in elk geval zo.
Bewaar je drivers goed en maak er 2 backup van.
 
Verwijdert teveel, Een ander lid heeft het ook gehad.
Vista herinstalleerd, binnen de 10 maanden terug kapot.
Hij is afgestapt van revo, tot nu geen problemen meer gepost door hem.
Gebruik liever ccleaner, of de normale weg via configuratiescherm.

ah ccleaner = crap cleaner? want die heb ik ook maar via configuratiescherm is zeker geen gerantie dat het een programma weg doet helemaal

oei medion gaat geen drivers meer uit geven wel ik heb ze allemaal goed bewaard op mijn externe harde schijf bedankt voor je tips ;)
 
Download deze keyfinder en noteer zorgvuldig je gegevens van vista.
key
versie
servicepack
Als je ooit vista herinstalleerd kan je dat doen met de dvd van iemand anders.
Het moet wel de juiste versie zijn, de servicepac spelen geen rol.
Die krijg je toch via automatis update.
Kies er voor om telefonis te activeren en geef je gegevens door aan microsoft.
Deze zorgen er dan voor dat je terug een legale vista hebt op je computer.
Er zijn andere methodes, maar deze is zover ik weet legaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan