Status
Niet open voor verdere reacties.
D8 dat ik wmp had maar blijkbaar is het nog iets met Firefox, men vraag is nl de volgende gedurig dat ik 2-3min moest wachten alvorens het opstarte dan bij veel setjes bleef het ook hangen, wat opzoekingswerk gedaan dan op programma Microsoft Fix It Solution Center terecht gekomen en daar gaven ze me de raad van WMP opnieuw te installeren, ik dat zonder nadenken gedaan, maar ben nu al men afspeellijsten kwijt kan ik die niet via de 1 of andere weg terug krijgen?
Allvast vriendelijk bedankt.
 
ik denk dat het heellaas niet mogelijk is om die afspeellijsten terug vast te krijgen ...
het is nu zo dat je ,je opgeslagen muziek bestanden NIET kwijt ben ...
echter de afspeellijsten dien je opnieuw aan te maken ..
tip : ikzelf maak deze steeds dubbel aan ..en bewaar 1 kopie op de externe schijf
 
Heb ik intss met 4 verschillende data's gedaan systeemherstel, en herstart steeds en krijg steeds foutmelding dat het niet gelukt is, en wmp blijft nog steeds haperen, diene stomme Microsoft Fix It Solution Center, vertelde het today aan vriend die dat ook eens geprobeerd had 5m terug en zegde het helpt niks. Alvast thx.
 
2x raden today had pc afgezet deze middag nog steeds same prob met WMP herstarte dastraks en wat bleek men afspeellijsten stonden weer, en externe hd is besteld hadden ni meer in voorraad mo next wednesday is ze er, en wmp blijft nog steeds hangen. Iemand idee hoe dat het komt, heb nochthans nog meer dan 100GB vrij kan dus ni zijn da pc volstaat, en heb hety voal met WMP voor heel zelden eens dat Chrome blokkeert? Alvast fijn weekend toegewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan