Status
Niet open voor verdere reacties.
zoek eens in de program files x86 naar de map media player ..
indien deze daar vermeld staat dan kun je deze openen en vervolgens deze van uit deze map ook opstarten ...m.a.w. dan is deze dus niet van je systeem verwijderd ..

**indien blijkt dat dit niet gaat dan heb ik voor u de gehele map Windows Media Player +de reg vermelding gereed voor verzending per email ...
je dient bijgevolg me per pb je email adres mee te delen ..
de gehele map Windows Media player zet je neer op de C:\Program Files(x86) de reg file dien je neer te zetten in het register op de locatie Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer en dit kan gewoon door dubbel klik op de register vermelding die je in de toegezonden map vermeld zie staan .
 
ik zag juist bij de Windows onderdelen dat dus de Windows Media Player een vast onderdeel is m.a.w. deze kan normaal gezien niet verwijderd worden tenzij je deze via Windows onderdelen uitgevinkt hebt..om deze dan terug te krijgen dien je deze terug aan te vinken en je systeem te herstarten ..
**of dit ook standaard mee komt in de Windows 10 home durf ik niet te zeggen daar ik de pro gebruikt .
c5db7b1dd8-Ashampoo_Snap_2017.08.10_15h08m08s_002_.png
 
ik hoor niets meer van de TS nadat er gevolg gegoven werd aan het verzoek om hem de Windows Media Player 12.zip toe te sturen via WEtransfer..
deze link die hem toegezonden werd blijft 7 dagen geldig ...en WEtransfer heeft me nog steeds geen bevestiging gestuurd dat men dit bestand heeft gedownload .. hij heeft nog 5 dagen om dit bestand op te halen ...
 
Als je een vast prog van W1O verwijderd is het meestal via de terminal ,iets later gaat W10 slecht draaien . Best is je geliefd prog erop zetten en aanduiden als standaard voor dit en dat bestandstype.
Ik heb W10 opnieuw moeten installeren met behoud van bestanden en prog's. Was toen hij nog gratis was . Maar met je digitale handtekening moet het ook lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan