Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers , ik heb problemen met mediplayer 11 van windows.
Ik krijg die niet meer open , er komt steeds een foutmelding .........
en er zou mij een oplossing aangeboden worden , maar dat zie ik zo nog niet zitten.
Ik werk met vista home premium.
Volgens wat ik allemaal geprobeerd heb om het te achterhalen en wat ik ontdekt hebt is dus dat er een foutcode is namelijk 11.0.6002.18111.

nu heb ik dit via google opgezocht en verschillende mogelijkheden aangeboden gekregen , maar zonder resultaat.
Ook verschillende keren de player proberen te installeren maar telkens komt die foutcode.
ook via het register de bewuste sleutel 11.0.6002.18111 verwijderd maar ook dat zonder resultaat , zelfs de gehele mediaplayer verwijderd maar als ik daarna op het icoontje klik van de player krijg ik nog steeds dezelfde meldingen ook al staat die niet meer in het register !!!
wie weet raad .
 
Heb je al geprobeerd met een systeemherstel naar een datum van voor de foutmelding?
Is er voor dat deze fout voorkwam iets nieuws geïnstalleerd op je computer?

11.0.6002.18111. is geen foutcode het is versie van je mediaplayer.
 
Heb je al geprobeerd met een systeemherstel naar een datum van voor de foutmelding?
Is er voor dat deze fout voorkwam iets nieuws geïnstalleerd op je computer?

11.0.6002.18111. is geen foutcode het is versie van je mediaplayer.

helaas systeemherstel werkt ook niet.
Er komt een melding dat het niet kan worden uitgevoerd wegens een (onbekende oorzaak !!!!!) of zoiets.
dus dan sta ik nog even ver , ik kan geen kant op.

natuurlijk heb ik wel een andere player maar het probleem zit hem in het feit dat als ik iets aanklik het telkens wilt openen in windows mediaplayer en ik kan die andere player niets als default instellen want dat lukt niet.
 
Mediaplayer werkt niet meer, systeemherstel werkt niet meer, default instellen werkt niet meer,...
Ik denk dat je heel je systeem eens opnieuw moet installeren!

zal moeilijk gaan denk ik ,want op al die jaren dat ik met vista werk (van het begin dat vista uitkwam) heb ik al een massa gegevens en nog wat op de pc verzamelt.
ik heb het sterke vermoeden dat het door opkuis programma's gekomen is , en nu zoek ik toch nog een manier om dit alles ongedaan te krijgen zonder een herinstallatie.
Met xp kon ik het systeem opnieuw laten installeren of herstellen van dll's geloof ik uitvoeren met behoud van mijn gegevens , maar met vista kan dat niet meer ,het is direkt opnieuw formateren met als gevolg dat ik dan alles kwijt ben,tenzij ik alles op een externe hd zet natuurlijk.

Ik zie ertegenop om format c uit te voeren want mijn schijf is in drie partities verdeeld en ik weet dus niet hoe eraan te beginnen.
toch bedankt voor de aangeboden hulp.
 
Laatst bewerkt:
Opkuisprogramma's of ongenode gasten op je pc?

Dat je harde schijf in drie partitie gedeeld is houd eigenlijk in dat je vista op één partitie kan herinstalleren en je data op de andere partities zetten.
Toch geen slecht gedacht om al je data, die je niet kwijt wil op een externe HD te zetten.

't Is misschien een hoop werk, maar soms moet je door de zure appel doorbijten!
 
.
ook via het register de bewuste sleutel 11.0.6002.18111 verwijderd maar ook dat zonder resultaat , zelfs de gehele mediaplayer verwijderd maar als ik daarna op het icoontje klik van de player krijg ik nog steeds dezelfde meldingen ook al staat die niet meer in het register !!!
wie weet raad .

Tuurlijk is het door opkuis.
11.0.6002.18111
De 11 staat voor de versie (wmp11), de 6002 staat voor vista met sp2 enz....
De player zijn gegevens staan niet meer in je register dus kan die niet meer starten.
Hem herinstalleren zal niet lukken omdat deze standaard in vista hoort te zitten.
Wacht nog even, dan probeer je eens wmp12 te installeren.
Gebruik inmiddels een andere player, bvb media player classic (van klite codec pack, of winamp, bsplayer, vlc, tiger player, ....

En ik blijf het herhalen, blijf om de liefde Gods uit dat register verdorie, waar is dat toch altijd voor nodig???
 
Laatst bewerkt:
ik heb het ook al voorgehad op een test pc hier,wat bleek dat er in systeembeheer bepaalde services waren uitgeschakeld en daarom konde bepaalde functies niet meer werken

In dat geval ga je wmp12 niet kunnen installeren straks, dan weet je het meteen dat het daar aan ligt.
Je kan de services eens bekijken via configuratiescherm(in vista klassieke weergave kiezen)/systeembeheer/services
Sorteer de services volgens status (Automatisch, handmatig, uitgeschakeld, vertraagde start) en maak eventueel een plaatje van de uitgeschakelde services bij twijfel, ik zal eens kijken welke uit staat.
Maar 9 op 10 gebeurt dit na besmetting met malware, is daar geen sprake van zou het in orde moeten zijn.
 
Hallo Urbain en Smurfen van PCtuts
Ik heb hetzelfde voor eerst mijn Explorer 7 verdwenen en onlangs Windows Player 9 ribebie
Ik heb alles geprobeerd werk nu met Firefox (Explorer opgelost) Maar het bestandje van Windows Player van Ivan geprobeerd Nootjes
ik moet valideren of hoe ook noemt,de Installatie begint goed maar plots komt de foutmelding,Explorer moet afgesloten worden,maar ik heb hem niet meer.Ik heb gelezen dat Windows millioenen computers gechecht heeft en nog verder aanwerkt om de zwarte schijfjes te wit te wassen...Ik je denkt goed ......geen commetaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan