Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet niet hoe het komt maar plots wanneer ik een video van mijn camera importeer ( avi ) in movie maker beta , heb ik wel beeld maar geen geluid . In movie maker 2.6 gaat het wel. in alle andere player heb ik wel geluid. Wanneer ik een mp3 toevoeg in de video hoor ik ook de song , maar het origineel geluid van de video hoor ik niet. iemand een idee ? . ik heb niks geinstalleerd behalve itunes 10 , maar ik had het ervoor ook al.
 
Kontroleer eens Uw mixer (via luidsprekertje rechts in taakbalk)
Daar moet de ingang waar ge Uw avi ingeeft open staan. Je kan ook de systeemgeluiden selecteren als je het geluid in Uw boxen hoort.
 
movie maker

movie maker

Kontroleer eens Uw mixer (via luidsprekertje rechts in taakbalk)
Daar moet de ingang waar ge Uw avi ingeeft open staan. Je kan ook de systeemgeluiden selecteren als je het geluid in Uw boxen hoort.

maar het rare is dat : een mwv gaat , een mp4 ook , en als ik die avi converteer naar avi ( met Fast Video Convertor ) dan gaat het ook maar ben ik mijn HD kwaliteit kwijt .

alvast bedankt
 
maar het rare is dat : een mwv gaat , een mp4 ook , en als ik die avi converteer naar avi ( met Fast Video Convertor ) dan gaat het ook maar ben ik mijn HD kwaliteit kwijt .

alvast bedankt

Dat zal aan het conversieprogramma liggen volgens mij.
Een tijdje terug heb ik nog gezocht naar freeware om in HD te converteren, dus deze kwaliteit ondersteunen.
Hier het linkje, probeer het eens uit met deze tools die je in deze topic kan vinden:
http://www.pctuts.be/f241/hd-divx-33987/
Het zal ook wel opgaan voor geluid denk ik, samen met het HD beeld.
 
Ik heb voldoende aan vob, vro, divx en mpeg.
wmv neem ik er niet meer bij hoor, dat kan mijn toestel in de woonkamer toch niet lezen bovendien.
Er zijn duidelijk ook betere programmas dan deze van microsoft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan