Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil van mijn desktop XP een reeks data copiëren naar mijn laptop (Windows Professional) en dit bij middel van een DVD. Ik brand dit met Nero, zoals altijd.

Mijn desktop deelt me dan mee dat de DVD niet kan worden gelezen.
Zo ik evenwel een audio of bv een Programma DVD in de portable breng kan dit wél gelezen worden.

De gecopiëerde data DVD kan daarentegen wél gelezen worden in mijn Desktop XP.
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn ?

Groetjes
Ikaros
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil van mijn desktop XP een reeks data copiëren naar mijn laptop (Windows Professional) en dit bij middel van een DVD. Ik brand dit met Nero, zoals altijd.

Mijn desktop deelt me dan mee dat de DVD niet kan worden gelezen.
Zo ik evenwel een audio of bv een Programma DVD in de portable breng kan dit wél gelezen worden.

De gecopiëerde data DVD kan daarentegen wél gelezen worden in mijn Desktop XP.
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn ?

Groetjes
Ikaros

.... Hier ben ik de draad even kwijt...

verklaar je nader ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na herlezen begrijp ik dat je nieuwe laptop alles leest.
Maar de oude desktop leest enkel de zelfgebrande dvd, en niet een ander schijfje.
Noch audio, noch data
Vreemdverschijnsel.
Ik zie niet meteen een verklaring.

Bijkomend vraagje.
Leest de desktop andere dvd, bvb gekochte dvd, en is het enkel cd die niet gelezen worden?
Als hij alle dvd leest, en geen enkele cd is het toestel defect.
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar ik zie dat ik een vergissing begaan heb tijdens het schrijven van de vraag ;
De werkelijke vraag dient te zijn :

Ik wil van mijn desktop XP een reeks data copiëren naar mijn laptop (Windows Professional) en dit bij middel van een DVD. Ik brand dit met Nero, zoals altijd.

Mijn laptop deelt me dan mee dat de DVD niet kan worden gelezen.
Zo ik evenwel een audio of bv een Programma DVD in de portable breng kan dit wél gelezen worden.

De gecopiëerde data DVD kan wél gelezen worden in mijn Desktop XP.
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn ?

Groetjes
Ikaros
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de gebrande dvd is niet compatibel voor andere pc's,ook is het mogelijk dat je laptop geen dvd +r of dvd -r kan lezen,dus meer gegevens over je laptop graag,als je een usb stick gebruikt heb je al die problemen niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan