windows vind videokaart niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb een laptop met vooringeinstalleerde software en een herstelpartitie volledig geformatteerd en met een andere windows opnieuw geinstalleerd.
Windows herkent de grafische kaart niet,en via apparaatbeheer vind ik ook geen spoor van de grafische kaart.
Er word ook geen onbekende hardware gevonden.
In de winkel staat op het model wel degelijk de juiste kaart en op de laptop die ik heb kleeft toch een icoontje van de videokaart,waaruit ik afleid dat ze er toch zou inzitten.

Hoe kom ik er toe dat de kaart toch herkent word en ik hiervoor de driver kan installeren?
NB:buiten de recoverypaetitie waren er geen cd's met drivers meegeleverd.[OPLOSSING]
Allemaal bedankt,heb de site van de videokaart bezocht en de benodigde driver geinstalleerd.
Ik moest de driver hebben voor een Ati 3200
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even naar de website van de fabrikant van de laptop en zoeken naar de juiste drivers voor de juiste besturing.
 
Ik heb een laptop met vooringeinstalleerde software en een herstelpartitie volledig geformatteerd en met een andere windows opnieuw geinstalleerd.
Windows herkent de grafische kaart niet,en via apparaatbeheer vind ik ook geen spoor van de grafische kaart.
Er word ook geen onbekende hardware gevonden.
In de winkel staat op het model wel degelijk de juiste kaart en op de laptop die ik heb kleeft toch een icoontje van de videokaart,waaruit ik afleid dat ze er toch zou inzitten.

Hoe kom ik er toe dat de kaart toch herkent word en ik hiervoor de driver kan installeren?
NB:buiten de recoverypaetitie waren er geen cd's met drivers meegeleverd.

Windows XP SP3 ziet bijna alle hardware. Had het vroeger ook voor met de SP2. Met de SP3 opgelost.
 
Het is vervelend dat je niet over die Driver cd beschikt weet je welke het is ?
of anders Everest er ff op zetten, als je die dan post kan ik ook hier kijken,
 
Allemaal bedankt,heb de site van de videokaart bezocht en de benodigde driver geinstalleerd.
Ik moest de driver hebben voor een Ati 3200 en de enige 3200 die ik vond geeft op de laptop een 3100 kaart weer??
Ik zal me daar maar geen zorgen over maken zeker?
 
Als het werkt, werkt het en verder geen zorgen maken, er zijn al genoeg problemen in de wereld.
Zet de driver even op een schijfje voor als je hem later nog eens nodig hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan