Status
Niet open voor verdere reacties.
de laatste tijd verdwijnen de geselcteerde mails uit postvak IN bij overgang naar een andere map bv concepten of bij afsluiten mailprogramma ! Dus zonder het bericht te verplaatsen of te vewijderen !! Bovendien als men een mail verplaatst naar en andere map verdwijnt deze niet ! Dus het probleem doet zich alleen voor bij postvak IN ! Vroeger was dit niet en op een 2de computer met de zelfde configuratie en zelfde instellingen wat mailprogramma betreft doet hetzich ook niet voor !
Wat kan hier de oorzaak zijn ??
Victor

[oplossing]Bij een verdere vergelijking van de 2 computers dan vastgesteld dat bij de betrokken het emailprogramma stond met : "Gelezen berichten verbergen" en begreep ik nu waarom die zogezegde verdwenen breichten toch nog voorkwamen in de folder/inbox map ! Dus dit veranderd in : Alle berichten weergeven en probleem opgelost ! [/oplossing]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zo op het eerste gezicht is ofwel je inbox te vol, of anders is het gegevensbestand van je inbox corrupt.

in het eerste geval is de oplossing simel: maak je inbox leeg. in het tweede geval wordt het lastiger. gelukkig bestaat er een programmaatje om je verloren mails van windows mail weer op te vissen, helaas nog geen dat automatisch je mailprogramma herstelt voor zover ik weet ( zoals dat bestaat voor outlook express). ik stel voor dat je eens rondzoekt op het net om je windows mail opnieuw te installeren nadat je je verloren mails hebt opgevist.

de recovery tool zit in bijlage hier...Bekijk bijlage wmrecovery.zip
 
Bij kontrole van foldels/inbox was er >3.5Gigbyte ! Dacht dat dit te veel was en dan ook berichten verwijderd tot er ca 15Mb !Maar het probleem was niet opgelost! Bij een verdere vergelijking van de 2 computers dan vastgesteld dat bij de betrokken het emailprogramma stond met : "Gelezen berichten verbergen" en begreep ik nu waarom die zogezegde verdwenen breichten toch nog voorkwamen in de folder/inbox map ! Dus dit veranderd in : Alle berichten weergeven en probleem opgelost ! Wel verschenen nu op het inbox venster alle berichten dus ook deze die uit de folder/inbox map verwijderd werden ! Bij selecteren kwam dan :Bericht niet gevonden, het geen natuurlijk normaal is ! En deze kon ik enkel stuk per stuk verwijderen ! Bij het willen in blok verwijdern kwam een melding :er is een fout opgetreden !
Belangrijkste is dat het probleem is opgelost !
Dank U voor de tips die me tenslotte op het juiste spoor gezet hebben !
Victor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan