Windows Vista/Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

ahopost

Gast
Ik ben bezig om te kijken of ik wel wil overstapppen naar windows 7. Ik gebruik nu windows mail ik begrijp dat deze niet meer in windows 7 zit, hoe kan ik straks mijn mail overzetten naar een ander mail programma en welk mailprogramma kan ik gebruiken in windows7

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
klik op Alt in je mail programma, kies exporteren en selecteer Windows Mail (dus wat je nu nog gebruikt)

Kies een locatie dat je niet gaat formatteren (externe schijf, usb stik, etc)

Nadat je win7 hebt geïnstalleerd: download Windows Live Mail
Start het programma op: Klik op extra > importeren > kies Windows mail > ga naar de locatie waar je de back-up hebt opgeslagen.

Succes met je overstap
 
Je kan al je mails best gewoon kopiëren en plakken naar een map die je zelf aanmaakt en achteraf via kopiëren en plakken terug in het nieuwe mailprogramma zetten.
In Windows Mail:(ALT-toets) Extra, Opties, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap.Hier kan je alles kopiëren.
Daarna plaaken in je map.
In Windows 7 kan je bvb gebruik maken van Windows live mail,ziet er zo goed als hetzelfde uit en ook de werking verschilt niet zo veel.
Om hierin je gegevens terug te plakken ga naar: Windows Live Mail:(ALT-toets), Extra, Opties, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap.
 
Je kan al je mails best gewoon kopiëren en plakken naar een map die je zelf aanmaakt en achteraf via kopiëren en plakken terug in het nieuwe mailprogramma zetten.
In Windows Mail:(ALT-toets) Extra, Opties, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap.Hier kan je alles kopiëren.
Daarna plaaken in je map.
In Windows 7 kan je bvb gebruik maken van Windows live mail,ziet er zo goed als hetzelfde uit en ook de werking verschilt niet zo veel.
Om hierin je gegevens terug te plakken ga naar: Windows Live Mail:(ALT-toets), Extra, Opties, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap.


Sorry maar dit vind ik echt geen goede optie... Maar soit dat is mijn mening.
 
Je kan al je mails best gewoon kopiëren en plakken naar een map die je zelf aanmaakt en achteraf via kopiëren en plakken terug in het nieuwe mailprogramma zetten.
In Windows Mail:(ALT-toets) Extra, Opties, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap.Hier kan je alles kopiëren.
Daarna plaaken in je map.
In Windows 7 kan je bvb gebruik maken van Windows live mail,ziet er zo goed als hetzelfde uit en ook de werking verschilt niet zo veel.
Om hierin je gegevens terug te plakken ga naar: Windows Live Mail:(ALT-toets), Extra, Opties, tabblad Geavanceerd, knop Onderhoud, knop Archiefmap.


ik heb dat ook zo gedaan maar krijg mijn mail niet te zien
ik zal eens proberen met downloaden Windows Live Mail

alvast bedankt voor de hulp:duimop:
 
ik heb dat ook zo gedaan maar krijg mijn mail niet te zien
ik zal eens proberen met downloaden Windows Live Mail

alvast bedankt voor de hulp:duimop:

Probeer eens wat ik geschreven heb dat lukt. Dat exporteren/importeren voor Windows mail is er speciaal voor gemaakt
 
ok het is gelukt :duimop:

ik heb mijn 8433 e-mails terug (lachen)

en terug iets bijgeleerd

dank u wel gasten :applaus:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan