Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb hier vandaag een acer travelmate 7730 binnen gekregen. Deze persoon weet zijn wachtwoord niet meer voor aan te melden in windows 7. Nu al paar dingen geprobeerd.

Als ik alles wil installeren krijg ik deze melding Stuurprogramma laden...

Een vereist stuurprogramma van een cd/dvd-station ontbreekt. als u een diskette, cd, dvd, of usb-flash met het stuurprogramma hebt, dient u dit nu te plaatsen

Ik heb al met verschillende cd proberen wachtwoord te achterhalen maar is niet gelukt.

Ook veilige modus breng niets op krijg ook loginscherm.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad je hebt gelijk , het is niet meer gratis
op de site staat ook een progje van +/- 8 Mb om je wachtwoord te herstellen , maar ik vind het niet , het is een RAR-bestand
 
Probleem met deze computer was dat de persoon zijn wachtwoord voor in te loggen in windows niet meer kende. Hij had de computer zo 6 maand geleden gekocht nieuw. Natuurlijk had hij in die 6 maanden geen recovery dvd's aangemaakt. Ik weet van een acer dat je altijd melding krijg om deze te branden. Ook waren en 3 blanco dvd's bij waar hij de recovery op kon branden. Nu hij zijn wachtwoord niet meer kende zat hij in de problemen om dat hij geen enkel dvd had voor opnieuwe te installeren. Daarom moest ik iets vinden om het wachtwoord te achterhalen. Eerst heb ik ophcrack gebruikt, deze werkte wel op mijn computer maar niet op de computer dat ik moest herstellen. Dan maar Trinity Rescue Kit gebruikt en deze kon alle wachtwoorden wissen. Zo ben in in windows gekomen en hebt ik onmiddellijk de recovery dvd's gebrand.
 
Die ophcrack werkt op mijn pc's ook niet, ondanks de vele positieve reactie's.
Daarom heb ik die methode die je op mijn blog vind in verstaanbare vorm gegoten.
Deze werkt op alle versies van windows en op alle pc.
Dus als je nieuw speeltje straks met sp1 van win 7 of met sp3 van vista opnieuw blokkeert heb je mijn blog nog he.

Ieder opstartcd is goed (ubuntu, hirens, ubcd......) zolang je mar de ntfs kan lezen en bestanden kan bewerken. Van utilman maak je utilman.old, van cmd.exe maak je utilman, zo kun je de command starten zonder inloggen en zelf pass resetten, aanpassen of een account bijmaken.
Alles kan zodra je in de commndline zit. Dit, en nog veel meer.
 
Ik weet van een acer dat je altijd melding krijg om deze te branden. Ook waren en 3 blanco dvd's bij waar hij de recovery op kon branden. Zo ben in in windows gekomen en hebt ik onmiddellijk de recovery dvd's gebrand.

Mijn buurvrouw heeft ook een Acer met Windows 7.
Daar waren ook blanco dvd's bij om de recovery te branden.
Maar zij heeft nooit een melding gekregen om deze aan te maken.
Dat is ook al enkele maanden geleden en ze weet niet hoe ze hier moet aan beginnen.
Haar vraag is dan ook: hoe moet ze hier aan beginnen, hoe komt ze aan die bestanden.
 
Ga naar start en zoek map Acer en neem Acer eRecovery Management

acer1.gif

acer2.jpg

acer3.jpg

Heeft ze het niet meer staan dan kan ze het hier downloaden http://support.acer-euro.com/empowering_technology/utility2.html
 
Laatst bewerkt:
Stuur haar ook deze link door met mijn tutorial van paragon backup.
Om de 2 of 3 maand een nieuwe backup maken en bewaren op een externe schijf. Want die recovery is terug naar fabrieksinstelling zover ik weet.
Dat is goed om te doen voor je je systeem doorverkoopt.
Als je deze schijven gebruikt kan je een pak werk kwijtspelen, met een recente backup niet.
 
Stuur haar ook deze link door met mijn tutorial van paragon backup.
Om de 2 of 3 maand een nieuwe backup maken en bewaren op een externe schijf. Want die recovery is terug naar fabrieksinstelling zover ik weet.
Dat is goed om te doen voor je je systeem doorverkoopt.
Als je deze schijven gebruikt kan je een pak werk kwijtspelen, met een recente backup niet.

Over welke link hebt u het? Ik zie hier geen staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan