windows XP activatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, ik heb een vraagske,

onlangs heb ik mijne pc eens geformateerd, ik doe dat normaal 1 à 2 keer per jaar, maar onlangs kreeg ik te zien dat ik mijne limiet van activeren heb overschreden.

mijn activatie key wordt niet meer aanvaard.
en ik heb een originele versie van windows XP, een OEM versie ofzo.

ik wist nie dat er een limiet op stond.

er is wel een optie om naar de companie te bellen om een andere key aan te vragen, maar ik ben nie van zin om een nieuwe key te KOPEN of een nieuwe windows XP cd.
toch niet met VISTA in t vooruitzicht.

en toen ik vista instaleerde werkte er geen enkele virus scanner op.
zelfs nie diene die microsoft zelf voorstelde, nl trend virus scanner.

dus ik zit hier een beetje vast.
weet iemand een oplossing hiervoor? -m-

ik ben al aant zoeken voor een andere key, maar ik heb er enkele, allez een pak gevonden, maar die werken nie.
moet er nog veel proberen maar da zal nen langen dag worden.

alvast bedankt,
yodan[OPLOSSING]ik heb gebeld naar microsoft, en ik had chance dat ze snel opnamen, de eerste keer heb ik 10 min moeten wachten, dan had ik afgelegd.

ze hebben mij een andere activatie code gegeven, en nu is alles in orde.

ze zegden dat ge die altijd kunt gebruiken dat er gene limiet opstaat, zolang ge t op een regelmentaire manier gebruikt.

nu kan ik voort tot ik vista kan kopen.
alvast bedankt voor de hulp.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou naar microsoft moeten bellen.
De nr krijg je te zien in de wizard als je uw produkt wil activeren of registreren.
Dit kost je geen cent om dat je de legaale xp in bezit hebt.
 
heel juist als je toch met een legale versie zit moet je niet foefelen he .ik denk dat er ergens een online test bestaat heb hier eens ne link gehad om de kijken of mijn windows geactiveert is kweet niet of het daar ook met lukt.....
zal eens zoeken en als ik vind laat ik nog iets weten
 
ik heb gebeld naar microsoft, en ik had chance dat ze snel opnamen, de eerste keer heb ik 10 min moeten wachten, dan had ik afgelegd.

ze hebben mij een andere activatie code gegeven, en nu is alles in orde.

ze zegden dat ge die altijd kunt gebruiken dat er gene limiet opstaat, zolang ge t op een regelmentaire manier gebruikt.

nu kan ik voort tot ik vista kan kopen.
alvast bedankt voor de hulp. (vr)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan