Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb hier een pc met rare kuren. Hij start op, je krijgt het laadscherm van windows xp prof, dan hoor je plots een klik je ziet een fractie van een seconde een blauw scherm (je kan niet zien wat erop staat) en dan start hij weer opnieuw op. Steeds weer hetzelfde. In veilige modus kan je ook niet opstarten. Weet er iemand raad met dit probleem?
Alvast bedankt[OPLOSSING]
heb samen met een vriend er naar gekeken en was de hd die kapot was.met nieuwe hd draait ie weer probpleemloos.
bednknt vr alle hulp
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als je een bootcd hebt zoals bart pe of hirens boot cd probeer eens met deze op te starten anders zal het format c worden vrees ik...............
 
en waar vind ik die boot cd?
weet je soms niet wat de fout kan zijn?
want het is mijn pc niet dus dat ik die mensen kan zeggen aan wat het ligt?
 
die test kan je alleen dan als windows werkt, maar bij mij ga de pc zelfs nooit zover.na het windowslaadscherm hoor je die klik en start de pc steeds opnieuw op
 
Heb je nog 1 geheugen latje liggen ?
Zoja steek dit eens in de pc.
 
dacht dat je memtest ook op een disketje kon zetten en dan via opstart diskette kan testen. Of ben ik mis?
 
ik vermoed dat je met een 'hardware ' prob zit
open de pc -- ontkoppel alle niet noodzakelijke hardware ( cd - netwerkkaart - floppy disk enz . ) tot je enkel nog je HD rest - indien meerdere RAM- kaarten verwijder er ene van ... dus tot je op het uiterste min van hardware komt ...... herstart de pc en kijk wat er gebeurt , hopelijks heb je een software prob indien je nu nog hetzelfde hebt vrees ik voor de cpu ....
indien wel sluit een voor een de hardware terug aan ;)
 
dat heb ik ook eens gehad was hardware probleem heb toen mijn computerscherm moeten vervangen toen was het probleem opgelost is wel al lang geleden fout was iets in die naart van bootmouttable en nog van alles
 
probeer eens op te starten met een anti virus cd,de kans zit er in dat er een virus in uw bootsector zit,daarna als je moest kunnen opstarten moet je altijd in systeem eigenschappen,in de tab geavanceerd,bij 'opstart en herstelinstellingen' de optie 'de computer automatisch opstarten ' afvinken ,dan kan je tenminste zien wat er op het blauw scherm staat
 
Ik heb hier ook zo pc staan en die dat ook deed en daar zat een virus op
En ik heb hem gemaakt met hiren’s boot cd 9.1 daar staat twee anti virus programma’s op
Laat die maar eens draaien
 
mem test kan je in de bios instellen,als de pc opstart laat deze het visueel zien als het geheugen word getest
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan