Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik windows opstart, dan krijg ik windows... met het balkje... dan welkom, en dan het blauwe scherm voor de iconen..
alleen duurt het zeker 15 sec. voor die iconen komen.
Als ik dan naar de foutmeldingen ga zien in beheer : fout : service contorle manager : 7023 met een rood rondje voor, en dan nog een 10 tal keer dezelfde fout maar dan met 7035 en 7036.
verder in dat beheer wil ik naar services gaan en telkens krijg, ik dat ik dat niet kan, klik ik dat weg, dan zie ik dat dat op uitgebreid staat, zet ik het op standaard, dan is alles normaal. Maar als ik het sluit en er weer naartoe ga, dan..: weer die foutmelding en staat hij terug op uitgebreid...
AVG, malmware , ccleaner, spyboth, het systeem een maand terug gezet, enfin alles geprobeerd, niks lukt, maar geen enkel programma vind fouten ( en dus nog nen helen boel geprobeerd :) )
Iemand suggesties ????
 
Ik heb wel Sp3 :)
en deze fout is een maand +- geleden begonnen, hij staat hier al een 4 jaar, en nooit problemen gegeven.
 
dit zijn de fouten die ik in comp. beheer krijg :
abc.jpg

en zoals je ziet is er tussen de 2de en de derde regel een behoorlijke tijdspan, en dat is wanneer ik het blauw venster krijg, en geen ikonen.
 
Laatst bewerkt:
Start -> Uitvoeren -> msconfig.exe

Ga naar het tabblad Opstarten en kies voor Alles uitschakelen. Druk op Ok, en herstart de pc. Kijk of het probleem terugkomt. Indien niet, dan selectief weer items in hetzelfde tabblad aanvinken, weer herstarten etc. totdat je het probleem weer terugkrijgt.
 
heb dat dus geprobeerd, en na het uitvinken van zone alarm, ben ik van die 20 sec. blauw scherm vanaf (Y) :)
Alleen de foutmeldingen blijven hetzelfde, en mijn services , die blijven op uitgebreid staan.
 
Dat heb ik dus al gedaan, toen ik de vorigen entry deed..
ik zit dus wel 20 sec. sneller op internet :) maar de fouten die blijven.
 
Ben je het logboek al eens gaan raadplegen?
Waar het rode uitroepteken staat, rechtsklikken -> eigenschappen
Wat valt er daar te lezen.
 
a.jpg


maar die appmgmts.dll zit wel degelijk in mijn windows/system32.
( fout 7023 : die file ontbreekt )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan