Status
Niet open voor verdere reacties.

big-mike

Steunend lid
Vip Lid
Dag allemaal:

In Live mail, als ik click op een bijgevoerd .pps, voorschijnt een bericht voor naar configuratie te gaan en een programma aankoppelen aan deze bericht soort.

Onmijdelijk gedaan en PPS starten zonder problemen vanuit overall elders in de Computer met Powerpoint viewer maar nog altijd niet in Live mail.

Heb ik een optie vergeten uitvinken of aanvinken van Live mail of wat?

Nu is met Windows 7, maar ik heb hetzelde nog gehad met Vista. Het is op PC's van familieleden. Ik ben niet gewoon met deze 2 OS.

Sorry voor de gebroken nederlands, maar het is mijn beste..;)

Bedankt voor jullie aantwoorden,
 
Heb je daar als dat scherm komt om een programma te kiezen onderaan een vinkje gezet bij "dit type bestand altijd met dit programma openen" ?
 
Laatst bewerkt:
Heb je daar als dat scherm komt om een programma te kiezen onderaan een vinkje gezet bij "dit type bestand altijd met dit programma openen" ?

Ja. WLM vraagt voor een koppeling te maken bij "configuratie" "mapoptie" (of equivalent in Win7). Ik hed dit gedaan maar WLM gelooft het niet en vraagt iedere keer voor dat opnieuw te doen.

Als ik een PPS van een mail op het bureau of in "Dokuments" save, hij start toen zonder probleem. Maar niet vanuit zijn plaats in de mail. (nar)
 
Groot bedankt Carlos, Ik was bang voor demente te komen maar neen, het was een echte bug.. :yahoo:

Mijn engels is even goed dan mijn vlaams, ik zal toen geen probleem hebben voor de registry kap.. euh.. editeren.. (lachen)

Nog een keer bedankt..
 
Het is gelukt: pps gaat nu open in WLM. Maar niet meer van elders..... :ahhhhh:

2 minuten denken en opnieuw "openen met PPT viewer" aanvinken voor de PPS op bureau en alles is in orde.

Topic mag op slot , nog bedankt. :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan