Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal

Via een Yo tube Item over BPM Studio ben ik tot dit forum gekomen.
Als hobby draai ik muziek en wel MP3’s met BPM-studio via mijn PC. Het is een officiële versie met een zogenaamde hardware dongle op de Parallelle poort. Op mijn systeem heb ik Windows 7 geïnstalleerd en die ondersteund geen de Parallelle printerpoort meer.

Dit probleem heb ik bij support van dit programma al aangeklaagd maar die raden mij het volgende aan. Ik zou de dongle moeten inruilen voor een USB exemplaar en drivers bij hen kopen voor Win7. Het probleem is zij vragen echter voor het omruilen van mijn dongle € 250.- en voor de drivers nog eens € 120.- .

Ik vind dit wat te gortig en vraag me af weet iemand geen oplossing voor de printerpoort onder Win7 actief te krijgen. We hebbe verder nog geprobeerd via een zogenaamde USB parelelle convertor de dongle via USB aan de gang te krijgen maar dan geeft Windows een virus fout melding

Wie kan mij helpen of weer raad voor mij

Musiclover
 
Beste
Zo een verloopkabeltje heb ik al gekocht maar het probleem is dat het programma naar buiten wil via de USB verloop naar de dongel en Windows ziet dit als een bedreiging en meld dit als een virus.
Ik heb de firewall al uitgezet het A-Virus uitgeschakeld maar het werkt niet. Ik heb in de instellingen bij de printerpoort dat hij verbinding mag maken maar het lukt nog steeds niet
Musiclover
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan