Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
als ik windows7 instaleer,en ik start de pc opnieuw op,dan flikkert het beeld,met gevolg,ik niets meer kan openen,
ik nu dus weer gewoon windows xp er maar weer opgezt hebt,
mijn vraag: wat is er mis gegaan,en wat moet ik doen om het probleem opgelost te krijgen,
heb er nu een aantal uren in zitten,steeds weeer geprobeerd,maar het probleem blijft,
steeds weer geflikker van het beeld,
instaleer ik weer xp,dan doet de pc gewoon,geen geflikker,

pouwer:p:p:applaus:
 
Drivers zijn de software linken tussen uw ( win... ) en uw hardware ( computer). Voor iedere versie moet u natuurlijk ook de juiste communicatie software (drivers genoemd) plaatsen. Deze kan je meestel vinden op de site van uw computermerk. Best eerst en vooral de driver van uw netwerkkaart installeren, meestal kan win7 dan automtisch alle andere drivers zelf vinden op het web.
Download de drivers en plaats deze op cd, of ergens in een map ( vb drivers voor win7) op uw harddisk. enjoy.
 
normaal heb je een cdrom en bij windows 7 kan je de drivers online zoeken ofwel op de site van medion
maar ik heb onlangs ook een medion moeten upgraden naar win 7 en medion geeft geen drivers voor win 7 als het om oudere toestellen gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan