Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment heb ik een OEM-versie van Windows Vista Basic. In oktober wil ik Windows7 aanschaffen, maar iemand vertelde dat ik m'n huidige Vista OEM-versie niet kan upgraden naar W7. Ik zou dan een volledige W7 versie moeten kopen. Weet iemand of dit klopt?
 
Op dit moment heb ik een OEM-versie van Windows Vista Basic. In oktober wil ik Windows7 aanschaffen, maar iemand vertelde dat ik m'n huidige Vista OEM-versie niet kan upgraden naar W7. Ik zou dan een volledige W7 versie moeten kopen. Weet iemand of dit klopt?

Geloof dat hij gelijk had, volgens mij moet je hem ook kopen als je volledige versie wilt hebben, misschien kan ej nog korting krijgen als je hem nu download voor je volledige hoefde je maar een deel voor je OEM te betalen. Hou me ten goede he Lees hier maar even
 
Voor Europese klanten heeft Microsoft beter nieuws. Binnen de EU verschijnt de speciale Windows 7 E-versie, zonder Internet Explorer. Volgens Brad Brooks, "kwam de E-versie te laat in de planning om de kwaliteit van een upgrade te kunnen garanderen." Daarom krijgen Europese klanten een volledige retailversie van Windows 7 E Home Premium voor de prijs van een upgrade.

Dus het maakt niet uit. Je hebt een volledige versie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan