Windowsdefender/Softwareverkenner/Programmas in de map opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo allemaal ik heb wat hulp nodig. Heb voorgeinstalleerde laptop met Windows Viasta Home Premium 32 bits.

Als ik windowsdefender onder softwareverkenner opstart dan zie ik het kopje programmas in de map opstarten.

Als ik dat aanklik krijg ik een reeks van programmas te zien met classificatie. Achter elk programma staat de tekst: toestaan, uitschakelen, nog niet ingedeeld. Kennelijk zijn die programma's wel op mijn laptop aanwezig .

Nu staan er programmas bij waarachter staat: nog niet ingedeeld.

Mijn vraag: wat moet ik doen om die de classificatie mee te geven: Toegestaan zodat ze ook gaan werken??

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Aloys van Kempen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Ivan,
bedankt voor je berichtje.
--Moet ik dan alleen Windows Viats in het kopje zetten?
--Moet ik de vraag om hulp nu opnieuw indienen?
Met vriendelijke groet
Aloys nvan Kempen
Crimpak
 
Hier komt maar geen reactie op.
Ik ga het eens bekijken in Vista als het nog nodig is, er staat hier nog een pc met oa vista op.
 
in en uitschakelen programmas

in en uitschakelen programmas

Nijltjetweety defender staat aan en heel fijn als het nog eens bekeken kan worden want het probleem bestaat nog steeds.
alvas bedankt
 
Mensen genoeg die vista hebben, maar ik ga nog eens mijn testpcke moeten uithalen.
Ik hoop dat ik er iets op vind.
Deze topic is in elk geval terug onder de aandacht nu, wie weet komt er nog reactie.
 
Nog niet ingedeeld wil enkel zeggen dat die programma's nog niet in een risicogroep zijn ingedeeld.
Best even kijken of deze aangevinkt zijn op de locatie waarvan sprake in dit artikel.
Verder wil deze melding niets zeggen hoor.
 
Hallo Nijltjetweety,
bedankt voor je hulp en ik begrijp dat ik me geen zorgen hoef te maken over die indeling. Dat is alvast een geruststelling.
Verder ga ik dat artikel bekijken.
Normaals hartelijk dank voor de geboden hulp.
groetjes mijnerzijds
 
Die programma's waar achterstaat dat ze nog niet ingedeeld zijn zullen allicht programma's zijn die je zelden of nooit gebruikt.nietwaar?
 
HOI SILVERWING
DAT ZOU BEST EENS KUNNEN WANT DAAR HEB IK NIET NAAR GEKEKEN. iK ZOEK DAT VERDER UIT. JE HOORT NOG VAN ME
WAT BETREFT MIJN BACK UP
HALLO SILVERWING, STRIJKERTJE, NIJLTJETWEETY. IK KRIJG DE WINRARMAPJES AL NIET MEER LEESBAAR UITGEPAKT IN MIJN LAPTOP, MAAR ZIE HIERONDER WAT IK NU GA DOEN.

LEUK DAT JULLIE ME HELPEN WILLEN EN BEDANKT VOOR DE TIPS. IK DENK DAT VEEL MENSEN DIT NIET WETEN EN DAT HET GOED IS DIT TE LATEN WETEN OP DE SITE VAN PCTUTS.BE.
IK GA EEN VAN MIJN VELE BACK UPS (WANT MIJN LAPTOP LOOPT HELEMAAL VOL MET BACK UPS) OP EEN CD ZETTEN OM DAARNA TE KIJKEN WAT HET GEVOLG IS ALS IK DIE BACK UP WEER TERUG OP MIJN PC WIL ZETTEN.
iK BEGRIJP TROUWENS OOK NIET WAAROM MIJN LAPTOP DE BACK UP OPSLAAT IN WINRAR MAPJES EN NIET IN GEWONE MAPJES ZOALS IK NORMAAL MIJN DOCUMENTEN OP SLA. IK MOET DAN WAARSCHIJNLIJK IETS ANDERS INSTELLEN MAAR IK WEET NIET WAT OF HOE DAT MOET.
JULLIE HOORT BESLIST VAN ME VIA DE SITE OF EN HOE MIJN PROBLEEM IS OPGELOST.
MAAR HEEL ERG BEDANKT VOOR JULLIE HULP.
ALOYS
 
IK GA EEN VAN MIJN VELE BACK UPS (WANT MIJN LAPTOP LOOPT HELEMAAL VOL MET BACK UPS)
Dat is niet normaal,telkens je een back-up maakt overschrijft die de andere.
Trouwens een back-up nemen op dezelfde schijf als je Windows is niet verstandig,ik hoop dat je back-ups op een aparte partitie/schijf staan?!
Begin alvast met alle back ups behalve de laatste gewoon te wissen,die hebben toch geen zin.
Dat je back-up winrar bestanden zijn is misschien helemaal niet zo,je hebt waarschijnlijk ooit de opdracht gegeven om die map met dat programma te openen en daarom heb je dus nu winrar icoontjes.
Ik dacht door rechtsklikken (op je back-up map)en standaardinstellingen herstellen dat je dat terug kon herstellen.
 
Hoi Silverwing, ik denk dat ik inderdaad sommige instellingen maar eens goed moet gaan bekijken. Ik heb mijn back ups inderdaad op een andere dan het windows gedeelte geplaatst. dat was me gelukkig bekend. Ik ben driftig bezig een en ander te herstellen en aan het uitproberen. Zodra ik reultaat heb hoor je het van me, met de wijze van oplossing.

groetje
Aloys
 
crimpack.nl

Ik lees een voorgeïnstalleerde windows vista. Als je de computer opstart , start die dan onmiddelijk volledig op, of maak je gebruik van een gebruikersaccount om je aan te melden bij windows?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Swake,
weer wat nieuws voor mij. Ik heb inderdaad een voorgeinstalleerde windows vista vanaf leverancier en start inderdaad op met een inlog wachtwoord (gebruikersaccount). Moet ik dat dan anders doen????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan