Status
Niet open voor verdere reacties.
:Merci:Beste Pctutskes.

Een vraag die wellicht hier niet thuis hoort. Sinds maanden worden we per vaste telefoon 2 maal _ + per week opgebeld door een naam WITHHELD met geblokkeerde nummer er word niet gesproken,de verbinding word onderbroken
er verschijnt Withheld. Belgacom geeft de oproeper door, telenet doet dit niet gemoet de politie inschakellen maar het is geen stalking wel werkt het op de heupen.
Weet iemand wat Withheld beduid,is het een schuilnaam een toestel die impulsen geeft op het telefoonnet. Het enige wat ik vind is ( ingehouden) heeft iemand reeds hetzelfde meegemaakt ? Kan het van een beller van Skype komen ?Ik heb het niet
U bewijs ons met mogelijkse inlichtingen een grote dienst.
Dank
 
effe opgezocht ..

een zgn.Withheld (telefoontje) is een afgeschermde telefoonnummer dat wordt gebruikt door telemarketeers ..
meestal willen ze je iets aansmeren (verkopen).
deze call centers bellen willekeurige nummers op ...vaak random nummers !!
als je opneemt hoort je in de eerste instantie niets ...daarna een klik en dan pas begint er iemand te praten..

leg naast de telefoon een arbieders fluitje ...
merk je dat je door withheld gebeld word neem je de hoorn op ...
blijf aan de lijn tot aan de andere kant gepraat wordt ...
blaas dan zo hard je kunt met het fluitje in de telefoon ...
gegarrandeerdt bellen ze u niet meer op en wordt jouw nummer gewist uit hun lijst.


**vergeten te vermelden dat ik deze afschrik middel zelf al eens heb toegepast ....
met een verbluffend resultaat (lachen)
 
zoals ik eerder zei word Withheld voornamelijk gebruikt door Call centers ....
echter indien men de telefoon telkens neer gooit aan de andere kant van het moment je deze opneemt ....
dan vermoed ik kwaad opzet !!
ik zie in je profiel dat je al een betreffende leeftijd heb bereikt , dit is niet om je ongerust te maken ....
maar er zijn kwaad willigen die na gaan of de woonst verlaten is om hun slag te slaan ... geef hier van een melding bij de politie , desnoods ook in je naaste familie/buur


**vergeten te vermelden dat hetzelfde verhaal bij een over gebuur heeft afgespeelt deze dame is 85jaar en woont alleen !
 
Beste qtex dank om uw bezorgheid , maar het lolletje is reeds bezig van verleden jaar in juni, van inbrekers ben ik nog niet bang, mijn huis is beveiligd met camera's, en regelmatig staan hier op mijn oprit politiewagens, ik werk nog nauw samen met de Zonale politie Rhode & Schelde
en Federale verkeerseenheid van Oost-Vlaanderen,mijn leeftijd is 76 jaar maar uiterlijk zie ik er nog maar 60 - 65 jaar uit , vraag het maar aan Ivan de chef PCTUTS Er loopt hier veel een politie hond dit is zijn 2 de thuis bijons ,we wijken eventjes af ja goed om weten.En bedankt .
Ik schakel de politie inderdaad in om Telenet te vragen het nummer door te geven.
Thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan