Wonderschare Video Editor trial kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk iets dat werkt.Na 30 à 40 andere trials bleef ik maar prossen.Op You Tube werken die allemaal.
Sommige bewerkingen staan bij een trial in 't grijs.Dus mss bij aankoop zijn die zwart,geactiveerd.De prijs,oei.Je ram te zwak(2 ram)?Enz.
De container mp4 bewerk ik nu met Wondershare Video Editor.Audio deleten,nieuwe erin,foto erin,split,het gaat eindelijk met deze video editor.Als mp4 opslaan zal gaan bij een aangekochte versie.
Wat ik mis:equaliser en wat video opfleuren.Dus zijn er concurrenten of moet ik de mp4 in afzonderlijke programma's bewerken.Uiteindelijk zal de kwaliteit weer slechter zijn door het gebruik van de verscheidene programma 's.
 
Yes ik heb de Editor aangekocht.Nog wat vraagjes via e-mail gehad hoe ik de output naar .mp4 moest zetten.
Nu de .mp3 en die H264 wat betere kwaliteit geven.
Je kan zoeken naar beter geluid maar dat matcht weer niet met de liplezers.
 
Het is een vak apart,videobewerking.Als er fragmenten stuk zijn dan krimpt de video.Je muziek past dan niet meer als je die uit de container genomen hebt(asynchroon).
Dus je zou de video wat moeten uitrekken/intrekken.Het tempo kan je veranderen(pitch bij Wondershare).
Bij audio editors kan men zelfs plaatselijk dat doen.Maar het is zoals een zwart/wit film inkleuren.Hoelang ben je dan bezig.
Einde relaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan