Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Smit

Overleden
Ik probeer een word document van word 2007 te verzenden via email, maar dat lukt niet de knop e-mail is grijs dus niet op te roepen.
Waar kan ik in word 2007 de instellingen veranderen dat ik wel een document kan versturen via e-mail ?
p.s met word 2003 nooit geen probleem geweest.
 
Sending E-Mail​

It’s simple to e-mail a document. Instead of using the Email toolbar button, you select
the Send option; Word then opens a new document with an e-mail header. The document
file name is already displayed as an attachment for the e-mail. Enter your e-mail
message, click Send, and the document is distributed.​


 
Sending E-Mail​

It’s simple to e-mail a document. Instead of using the Email toolbar button, you select
the Send option; Word then opens a new document with an e-mail header. The document
file name is already displayed as an attachment for the e-mail. Enter your e-mail
message, click Send, and the document is distributed.​



Dat gaat dus niet want die button is grijs, in word 2003 had ik er geen last van
 
Kan een slotje op heb het inmiddels gevonden

Een document verzenden in een e-mailbericht
Van toepassing op: Microsoft Office Word 2007

De hoofdtekst van een document verzenden als een e-mailbericht

Als u een document wilt verzenden als een e-mailbericht (en niet als een bijlage), moet u de opdracht Verzenden naar e-mailadres toevoegen aan de werkbalk Snelle toegang.

Ga als volgt te werk in deze Microsoft Office-programma's:
Word of Excel

1. Klik op de Microsoft Office-knop Knopafbeelding en klik vervolgens op Opties voor programmanaam, waarbij programmanaam de naam is van het programma waarin u werkt, zoals bijvoorbeeld Opties voor Word.
2. Klik op Aanpassen en ga naar de lijst Kies opdrachten uit. Klik in de lijst op Alle opdrachten.
3. Klik op Verzenden naar e-mailadres en klik op Toevoegen om de opdracht toe te voegen aan de werkbalk Snelle toegang.

Een document als een bijlage verzenden

Ga als volgt te werk in deze Microsoft Office-programma's:
Word of Excel

* Klik op de Microsoft Office-knop Knopafbeelding, wijs Verzenden aan en klik op E-mail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan