Status
Niet open voor verdere reacties.
zou graag willen weten als je een word-document gemaakt hebt in versie 2007 of er dan problemen zijn om het te openen met een oudere versie van office word??? daar ik zulk een document heb opgemaakt en naar een kennis gestuurd en hij beweerd het niet open te krijgen (kon me wel niet vertellen welke versie hij er heeft op staan maar zekers geen 2003)
 
dank je Ben voor je reactie, dan begrijp ik het ook niet meer maar het ondertussen ook gezien dat je kan opslaan als word-document tussen 19... en 2003 en ik weet zekers dat de office ouder is als de versie 2003. Nu is mijn vraag kan ik het document dat ik heb opgeslagen terug ophalen en opnieuw opslaan in de boven vermelde versie????
 
zou graag willen weten als je een word-document gemaakt hebt in versie 2007 of er dan problemen zijn om het te openen met een oudere versie van office word??? daar ik zulk een document heb opgemaakt en naar een kennis gestuurd en hij beweerd het niet open te krijgen (kon me wel niet vertellen welke versie hij er heeft op staan maar zekers geen 2003)

Het is mogelijk dat u een .doc, gemaakt met Word 2007 niet kan geopent worden met een oudere versie van Word.
Een oudere versie kan gewoonlijk wel worden geopent met een hogere versie. Sla het document op als Word 2000 of Word Xp.
Dan hebt u de meeste kans dat die persoon het document wel kan openen.
 
Wat is oud? Heb hier 2003 ook opstaan samen met de 2007. Is toch geen probleem om te openen met 2003.
zal geen probleem zijn met de versie 2003 maar wel met oudere versies denk ik daar deze persoon het document niet kan openen. Maar als ik document gemaakt heb met 2007 en al opgeslagen kan ik dit opnieuw opslaan na het openen maar dan voor vorige versies ouder dan 2003 want deze keuze krijg ik wel als ik het de eerste maal opsla of ben ik nu verplicht om het document volledig over te doen???
 
zal geen probleem zijn met de versie 2003 maar wel met oudere versies denk ik daar deze persoon het document niet kan openen. Maar als ik document gemaakt heb met 2007 en al opgeslagen kan ik dit opnieuw opslaan na het openen maar dan voor vorige versies ouder dan 2003 want deze keuze krijg ik wel als ik het de eerste maal opsla of ben ik nu verplicht om het document volledig over te doen???

Document terug openen, dan kiezen voor "opslaan als", dan onderaan in het venstertje kiezen voor "opslaan als: Word 1997-2002"
Misschien geeft u het document best een andere naam.
 
Hoe kan ik in versie 2007 kiezen voor "opslaan als" als het document al eens opgeslagen is, vindt hier dan enkel de mogelijkheid "opslaan"???[/quote]

Is uw "Word 2007" versie dan wel volledig?
Nog nooit meegemaakt dat een opgeslagen document niet meer zou kunnen opgeslagen worden met: "Opslaan als".

Open het document, menubalk, bestand, opslaan als

Ik heb met Word 97, 2000 en Xp gewerkt en bij al die versies was dit de werkwijze.
 
Hoe kan ik in versie 2007 kiezen voor "opslaan als" als het document al eens opgeslagen is, vindt hier dan enkel de mogelijkheid "opslaan"???[/quote]

Is uw "Word 2007" versie dan wel volledig?
Nog nooit meegemaakt dat een opgeslagen document niet meer zou kunnen opgeslagen worden met: "Opslaan als".

Open het document, menubalk, bestand, opslaan als

Ik heb met Word 97, 2000 en Xp gewerkt en bij al die versies was dit de werkwijze.
zaols ik in het topic van Ben kan zien ziet er mijn word 2007 heel volledig uit alleen is het nog zoeken door de nieuwe indeling, zie hier en als je dan hierboven leest zie je dat ik de oplossing gevonden heb
ben er uit, is opgelost voor diegene die er intresse voor hebben dit kan door boven links op het "Office" symbool te klikken.
maar toch bedankt voor je intresse.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan