Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg steeds
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm
Kan iemand mij hierbij helpen om wat ik dien te doen?
 
Koppel eens aan Windows Media Player.
Rechtermuisklik op het bestand en dan Eigenschappen. Wijzigen en ga naar Program Files\Windows Media Player\wmplayer
 
Ik kreeg dit antwoord van Boyeveer als profielboodschap : Hoe bedoel je met rechtermuisknop op bestand te klikken

Graag de volgende keer hier op het forum een antwoord geven a.u.b.

Met rechtermuisklik bedoel ik eigenlijk precies zoals ik het zeg.
Er zitten twee knoppen op een muis, tenzij het een laptop is, maar ook deze heeft een alternatieve bediening voor een muis en zullen deze knoppen niet ontbreken.
 
Krijg steeds
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm
Kan iemand mij hierbij helpen om wat ik dien te doen?

eigenlijk zegt de melding het al zelf. ga naar het configuratiescherm en stel het juiste programma in om het bewuste type bestanden te openen. je kan zoals Pluis aangeeft ook werken mer de rechtermuisknop. klik hiermee op het bestand, kies voor 'openen met' en vink aan dat je dit altijd wilt doen in de toekomst.

attachment.php
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan