Status
Niet open voor verdere reacties.

Magistermagic

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Iemand die weet hoe ik "WuWebControll Class" kan herstellen aub? In mijn systeeminfo staat dat dit is beschadigd.
 
3 other ideas:sorry dat het in het engels is...dat vind ik over je probleem

Open up a command prompt. (Start > Run > cmd) You will have a black box with a prompt. Type <b>sfc /scannow</b> to run a system file scan so Windows can check if any of its files are corrupt. You will probably need your XP CD to do this.

Go back into Internet Explorer > Tools menu > Internet Options >
Programs tab. Click Manage Add-ons. Make sure the WUWebControll Class ActiveX control is enabled so you can receive Windows Updates.

When doing Windows Updates, make sure you are logged in under an Administrative account. If the Windows Update ActiveX controller is not installed (and assuming you have Service Pack 2 installed), IE will automatically block it and show the yellow notification bar at the top telling you so. Right click on the notification bar and tell it that you want to go ahead and install the ActiveX controller. It will then show you an install dialog box for you to accept the installation.
/vertaling nodig pm me ok
 
Als ik heel eerlijk ben zie ik alleen een 'oplossing' in je posting, maar niet de melding wat er mis is (diagnose).

Is er misschien meer tekst, zeg maar: De foutmelding?



1. Zet alle proxy instellingen in Internet Explorer uit. Ga naar:
Extra --> Internet opties --> 'tabblad' Verbindingen --> knop Lan instellingen
en vink even ALLES uit. Klik op Ok, net zolang tot je in IE terug bent.
Herstart IE voor het activeren van de wijzigingen.

2. Voeg *.microsoft.com toe aan de Vertrouwde Websites onder:
Extra --> Internet opties --> 'tabblad'Beveiliging.
Wel even eerst "Serververificatie (https:) ... verplicht" uitvinken voordat je *.microsoft.com toevoegt.

3. Reset de SSL-status via de knop SSL-status wissen in 'tabblad' Inhoud

4. Wis alle Cookies, Tijdelijke Internetbestanden en Geschiedenis op het 'tabblad' Algemeen

5. Kijk na of de WUWebControlClass invoegtoepassing wel ingeschakeld staat via het knopje Invoegtoepassingen beheren op het 'tabblad' Programma's

dit geven ze van antwoord in het nederlands is het proberen waard...
 
Even scannen voor spy-en adware er is iets mis met u activeX waarschijnlijk hebben ze iets op u systeem gedrop bij het kijken van filmpjes ofzo
 
hallo,
Ik heb gewoon die "WuWebControll Class" uitgeschakeld, is dus verwijderd. Bij een volgende update staat die daar dan gewoon opnieuw op. En ligt zeker niet aan "filmkes" kijken of wat dan ook, enige dat ik doe is forums, ebay en wat googlen. Voor alle spelletjes, die staan op mijn pc.
 
hela er bestaan van alle soorten filmkes he.....is niets verkeerd mee toch...
en werkt alles nu .....weer goed
 
hey
er ziin 3 mogelijkheden om uw prob op te losen
1 )uw active X zijn beschadigd
2 uw VM machine werkt niet ( internet opties geavanceerd )
3 ) u hebt last van een slechte update zie MS 05 052 ook artikel id 909889
de url's kan ik je niet geven want ik vlieg zo van de site(zw)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan