Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnenkort (najaar) kan je je oude XBox360 games spelen op de nieuwe Xbox one. Toch maar eens over nadenken om er eentje aan te schaffen. De prijzen voor de console is trouwens ook al heel wat gezakt, onlangs nog 299 euro bij Mediamarkt.
 
Was dat geen drukfout, 299 euro voor een Xbox one ?

Nee hoor, was tijdens de aktie 'geen 21% btw betalen' (laatste weekend van mei). Was wel de 'kale versie' 500gig + controller en geen game. Nu staat het natuurlijk weer duurder.
 
Goed nieuws .... alleen niet voor mijn portemonaie ... heb nog getwijfeld met die actie van Mediamarkt om er eentje te gaan halen voor de kids ... had ik dit eerder geweten stond het hier al ...
 
Dat is inderdaad niet zo gek heel veel geld voor een Xbox lijkt mij. Maar mijn kids vragen er niet naar, dus ga ik het nog zo laten. Ze hebben elk een goede tablet op android natuurlijk en dankzij MIK hebben ze ook nog een laptop om hun ding op te doen. De oudste is nog maar 9 en die is echt verslaafd aan zijn 9" tabletje. Hij mag iedere dag zijn batterij leeg gamen en daarna is het gedaan. Iedere avond ligt hij op de keuken om opgeladen te worden, van de twee andere kids is dat minder. maar geregeld moet ik er 3 opladen in 1 keer ook hoor, vooral in het weekend dan.
 
Duidelijke prijzenoorlog/drop aan de gang ... ik zie nu Xbox one met 1 T voor 299 euro opduiken .... en bij Carrefour momenteel een aktie ... je oude xbox 360 inruilen ... krijg je een 100 euro bon om dan de Xbox one met 1 T en game Tombraider aan te kopen voor 299 euro ipv 399 euro.
 
Vorig weekend toch maar eentje gaan halen de 1TB console + Tombraider aan 309 euro, met dank aan de Black Friday deals. (Dreamland) Eens uittesten wat dan ding allemaal kan in de kerstvakantie !
 
Mooie aktie alweer bij Carrefour tv 'Phillips 40pfk5500 (40inch = 101 cm) + Xbox One 500gb twel refurbished) voor 599,-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan