Status
Niet open voor verdere reacties.
Xiaomi MI MIX 2


Indeling:
Xiaomi,het Chinese merk dat al enkele keren de grond doen daveren heeft in GSM land heeft de grond terug doen daveren met het vernieuwde MI MIX,de MI MIX 2, hij is totaal vernieuwd hij is nu totaal randloos de selfie camera steekt nog steeds onderaan en is randloos. De iPhone X is hierop gebaseerd. Ik dacht dat ik hem had gereviewd, maar blijkbaar niet. Dus bij deze een beetje een heel late review. Maar wat kunnen we van dit toch wel verbluffend toestel zeggen. Dat ik hem wil, dat in ieder geval, maar mijn Vernee is nog niet stuk. Dus blijf ik er maar van dromen.




Scherm:
IPS LCD capactief aanraak scherm


Afmetingen:
5,99”inch met een ongelofelijke 80,8% scherm tot body ratio.


Resolutie:
1080 x 2160 pixels in 18:9 ratio wat een mooie 403 PPI met zich mee brengt en daarmee een FHD+ is.


Bescherming:
Corning Gorilla Glass 4


Camera:
Achteraan komt een 12 MP f/2.0 ½.9 sensor grote 1.25µm pixel grote. Dus een vrij grote lens met OIS (4-axis) dual LED fits in dual tonen, fase detectie, auto en aanraak focus, geo-tagging gezichtsherkenning,panorama en HDR.
De frontcamera is een 5MP f/2.0 camera.


Chipset:
Qualcomm Snapdragon 835


CPU:
Octa-Core4 x 1,9 Ghz Kryo & 4 x 2,45 Ghz Kryo


GPU:
Adreno 540


OS:
Android 7.1 Nougat.


Geheugen:
6 GB RAM met de keuze uit 64, 128 of 256 GB intern geheugen, of 8 GB RAM met 128 GB intern geheugen. In beide gevallen niet uitbreidbaar.


Batterij:
Een door gebruikers moeilijk te verwijderen 3400 mAh sterke Li-Ion sterke batterij.


Sensoren:
Vingerprintscanner achteraan, accelerometer, gyro, proximity, kompas en barometer.


Bron:
XiaomiMi Mix 2
 
Beste mensen, hij is er. Gelukkig zou ik zo zeggen. Wat een pracht toestel, alleen jammer van de prijs of het was mijn nieuwjaarsgeschenk. Man wat ben ik verliefd op dat toestel. Die vormen en dat scherm die zo wauw is. Die Qualcomm Snapdragon 835 waar ik al veel goeds over gelezen heb. IK WIL HEM, maar ah. Mijn vernee doet het nog perfect goed. De prijs is voor mijn budget te duur, dus komt hij er nooit. Maar voor wie eens geen Samsung wil, eens geen 13 in een dozijn wil. Is dit wel een top design toestel waar iedereen zal naar kijken. De link is van bol.com, maar als je zoekt kan je hem een stuk goedkoper vinden ook. Maar hij is in de benelux geraakt en dat vind ik belangrijk.
https://www.bol.com/nl/p/xiaomi-mi-mix2-128gb/9200000084211720/?suggestionType=suggestedsearch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan