Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb volgend probleem:

Ik heb een nieuwe laptop (acer) gekocht en daar zat automatisch Windows xp home op (installeerde alles bij eertse keer opstarten), maar in het frans.

Nu zou ik graag de nederlandse versie er op steken. Ik zou de schijf kunnen formatteren en gewoon installeren ware het niet dat er toch een aantal programma's opzitten die ik zou willen behouden alsook de drivers.

wat zou ik kunnen doen?[OPLOSSING]opgelost door gewoon Xp te installeren en uiteindelijk gewoon alle drivers enzo zoeken op het net en nu is alles dik in orde![/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ge hebt er toch ne paar rescuedisks bijgekregen , wel instaleer eerst de nl xp erop als je die liggen hebt tenminste..... en erna werk je dan met de cd's die je erbij gekregen hebt daar zal je NORMAALGEZIEN al de programmas en drivers op terug vinden
 
freaky zei:
ge hebt er toch ne paar rescuedisks bijgekregen , wel instaleer eerst de nl xp erop als je die liggen hebt tenminste..... en erna werk je dan met de cd's die je erbij gekregen hebt daar zal je NORMAALGEZIEN al de programmas en drivers op terug vinden

Normaal krijg je de nl versie en franse versie bij.
Hier toch ;)
 
das net het probleem, er is geen rescuedisk. Zou ik die op de een of andere manier zelf kunnen maken? hier geen nederlandse versie bijgekregen, moet er wel bijzeggen dat hij in frankrijk gekocht is dus ergens logisch dat er geen nederlandse versie bijzat... ;)
 
Laatst bewerkt:
je kan dat zeker maar met de software die je nu hebt kan je aan alles geraken van drivers hoor zonder rescuedisk, sluit laptop aan op het net ga na de site van acer, voer je model in en dan download drivers voor jou model
 
Aflitto zei:
das net het probleem, er is geen rescuedisk. Zou ik die op de een of andere manier zelf kunnen maken? hier geen nederlandse versie bijgekregen, moet er wel bijzeggen dat hij in frankrijk gekocht is dus ergens logisch dat er geen nederlandse versie bijzat... ;)

Ah , dat is wat ik al dacht !
 
xp nl heb ik hier wel ergens liggen dus ik ga er gewoon aan beginnen, de drivers zijn inder daad via de site van acer te vinden en programma's zullen ook wel te vinden zijn...
 
als iemand zijn probleem opgelost is......laat het ook weten of we ,en dan spreek ik in naam van allen die geprobeert hebben je te helpen.
hoe je het hebt opgelost...........kan nuttig zijn voor andere leden
 
opgelost door gewoon Xp te installeren en uiteindelijk gewoon alle drivers enzo zoeken op het net en nu is alles dik in orde!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan