Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
heb per ongeluk die rommel binnen gehaald zag iets van windows defender staan ben nie 100% zeker heb geklikt en nu doet die harde schijf niks meer geen systeem herstel scanners willen niet open allez kort om niks meer!nu ben ik op mijn andere harde schijf
iemand raad
groetjes navarro
 
XP security is nep beveiligingssoftware die ernstige schade kan toebrengen aan de computer. Lukt het om de computer op te starten in veilige modus?
 
dat het nep is weet ik lol!ja dat lukt in veilige modus maar kreeg ook niks open kon geen systeem herstel doen geraak zelf nie in bios!wou proberen die schijf te laten via die waar ik nu op werk!maar hij start op met de andere
groetjes
 
Als ik het goed begrijp zitten beide schijven in dezelfde computer? Gaat het hier om een dualboot misschien?Als het hier gaat om twee schijven of 2 verschillende partities zal het eenvoudiger zijn om probleem op te lossen. Als het gaat om maar één schijf of één partitie is het zeker niet eenvoudig om op te lossen, omdat de computer via een extern apparaat moet opgestart worden. Vanuit Windows kun je niet in het BIOS. Ik denk dat je het configuratiescherm bedoelt.
 
het zijn 2 schijven das een resvere die bijna nooit gebruik nu wel! als mbam op een usb stick zet zou dat dit lukken om te scannen of krijgt die rommel ook niet weg
groetjes
 
het zijn 2 schijven das een resvere die bijna nooit gebruik nu wel! als mbam op een usb stick zet zou dat dit lukken om te scannen of krijgt die rommel ook niet weg
groetjes

Je zou al mbam kunnen uitvoeren vanop een stick, maar hiermee zal het probleem nog niet volledig opgelost zijn. Achteraf moeten er ook nog heel wat bestanden handmatig verwijdert worden. Mbam moet wel op de stick gezet worden vanop een volledig malware vrije computer.
 
Laatst bewerkt:
is het niet mogelijk om systeem herstel aan de praat te krijgen? mban heeft deze gescand en was ok
 
gewoon he snelle scan!op de werkende schijf he

Je moet mbam een volledige scan laten uitvoeren van gans je computer (beide harde schijven) . Zal wel een tijdje in beslag nemen, maar het zal de moeite lonen. Voer dus een volledige scan uit met mbam en post in een volgend bericht hiervan het resultaat, met een HJT logje erbij.
 
Laatst bewerkt:
dat was mijn bedoeling maar pc start met de slechte schijf he!hoe moet ik dit oplossen?
 
Iets vergeten, de computer opstarten met XP in veilige modus, en vanuit xp mbam uitvoeren.
 
op welke mannier kan ik opstarten met de goede schijf he!! want als pc opstart met die niet werkt kan ik niks doen he stick weet ik niet nog niet gedaan schijf staat af veilige modus met internet of niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan