Status
Niet open voor verdere reacties.

swatteke

Overleden
Hallo, goede morgend,
Ik heb problemen, ik heb office 2003 verwijderd en wil office voor thuisgebruik 2010 er op zetten, ik heb office 2003 verwijderd en alle restjes ook.
Ik krijg die nieuwe office er niet op, hij installeert ongeveer 3/4 en dan mankeert er het ene of andere, dus hij geeft een foutmelding en de-installeert de nieuwe office.
Kan XP daar ook iets mee te maken hebben ?
zo ja kan ik over de bestaande XP een andere XP (die van de pc van de vrouw, want die is stuk- dus met een andere activatiesleutel, mijn schijfke is heel erg beschadigd) zonder dat er iets anders verloren gaat ?
dank voor jullie raad/tips
groetjes
 
Met een legale versie office 2010 zou dit moeiteloos op een XP besturing moeten lukken.
Welke foutmelding geef het ? Dan wordt het zoeken naar de oplossing misschien iets gemakkelijker.
 
CONTROLEER JE HD OP FOUTEN in XP
■Klik op de Start knop
■Klik met de rechter muisknop op "Deze Computer" en kies "Verkennen"
■Klik met de rechter muisknop op de schijf die u wil controleren en selecteer "Eigenschappen"
■Klik op het tabje "Extra"
■Klik op de knop "Nu Controleren"
■In de dialoogVenster dat nu verschijnt vinkt je de beide opties aan en vervolgens klikt u op start
■Waarschijnlijk ziet u een bericht dat exclusieve toegang tot de schijf nodig is en dat de schijfcontrole zal starten bij de volgende keer dat Windows gestart wordt. Klik op ok om akkoord te gaan.
■Herstart uw computer
**** Nu start windows op in een blauw scherm (maak je dus niet ongerust )

je ziet hier de volgende tekst ...
Het bestandsysteem op C: Word Gecontroleerd...
Het type Bestandssysteem is NFTS.

Er is in een eerder stadium een schijfcontrolle gepland. WINDOWS zal de schijf nu controlleren.

CHKDSK is bezig met controleren van bestanden ( stap 1 van 5 )..
De bestandscontrolle is voltooid.
CHKDSK is bezig met het controleren van indexen ( stap 2 van 5 ) ..
vervolgens zie je de percentage ...
ER zijn dus 5 stappen !
Wanneer er géén fouten zijn zal uw computer verder gewoon opstarten .
als er toch fouten worden gevonden , toont windows een rapport met de herstellings werken die uitgevoerd zijn ...deze dien je te bevestigen .



edit
dit betreft een verkeerde posting ;
deze posting laat je toe je hdd op fouten te controleren maar en hier was ik verkeerd : ik dacht dat je iets teveel verwijderdt had van je Windows systeem bestanden , wat dus een verkeerde conclussie is !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan