Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn versie die ik nu heb is in het frans?

kan ik deze omzetten naar nederlands?

want weet niet hoe ik het klaar krijg ?[OPLOSSING]heb naar winkel gebeld en mag de franse na lang treuzelen inleveren en krijg een nederlandse .
bedankt voor alle reactie's.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als deze een multilanguage is moet dat kunnen maar als het effectief een franse is die je hebt zal dit niet lukken vrees ik..............-)5
 
Ik had dat ook, na een frans koopje. Het is heel moeilijk dit te veranderen, met een xp professional kan je de multilanguage aanschaffen. Ik persoonlijk heb er gewoon een nederlandse xp laten overgaan (volledige format dus) en alle drivers en programma's van de site van het merk gehaald..
 
Is het xp professional? Want als het de home editie is, dan kan het al zeker geen multilanguage zijn...
 
Als het een multilanguage versie is kan je dat zien op de recovery dvd van de laptop,daarin zit een folder waar al de talenfolder instaan,in die aparte folders zitten ook voor elke versie een setup exe die gebruiken en dan instaleerd hij zich terug in de gekozen taal
Fijutsi-siemens leverd zijn laptops met een multilanguage XP Home SP2 edetie,ze staan op de recover dvd die ze erbij leveren,dus die XP-home is eigenlijk geen echte multilanguage daar F-S die zelf aan gemaakt heeft er staan eigenlijk 10 voledige XP home's op
 
Wat je ook nog kan proberen is aan de fabrikant een nederlands talige versie vragen en hem melden dat je de franse versie wil inleveren
proberen waard zou ik zo zeggen
 
heb naar winkel gebeld en mag de franse na lang treuzelen inleveren en krijg een nederlandse .
bedankt voor alle reactie's.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan