Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Vòòr de installatie van Windows 10 werkte ik met Windows 8.1.
In windowns 8.1 had ik de apps "You tube downloader plus rt".
Nu met Windows 10 kan dit niet meer, maar je wordt verbonden met Store en daar kan je Butler for you tube installeren.
Dit heb ik dan ook gedaan. Het probleem met deze apps is dat deze constant stopt.
Meerdere keren heb ik deze al opnieuw gedownload, zonder resultaat.
Kan iemand me hiermee helpen A.U.B?

Swatjen
 
Ik heb hier nooit een programma of app voor gebruikt.

Als ik eens een filmpje van Youtube wil downloaden doe ik dat via deze link: YouTube Filmpjes Converter en Downloader - Download video van YouTube in MP4 & MP3

Er kan een popup komen ( zie afbeelding ) , klik op Run en het filmpje zal gedownload worden. Ik doe dit al jaren zo.

youtube.jpg
 
Windows 10 hoeft niet enkel vast te hangen aan die store, je kan ook gewoon via google bv gaan zoeken.
Hier heb ik het gevonden, wel via een niet zo een toffe site Softonic, maar als je het echt wilt kan je er gewoon voor gaan.
Downloader Plus RT - Download

Via een duitse site is een beter idee. Want Softonic is niet echt een goed idee, maar heb hem op een duitse site ook gevonden.
YouTube Downloader Plus RT - Windows 8 App - Download - CHIP

Of het daadwerkelijk werkt of niet weet ik niet, heb gewoon gezocht op google.
 
Bij Softonic download je rommel mee . Ik gebruik winx Youtube downloader , en zou normaal moeten werken in windows 10 .

Ranger, waarom denk je dat ik erbij vermeld dat het niet zo een toffe site is? Omdat het niet zo pluis is? Maar ik vond er niet meteen een betere tot ik die duitse vond. Heb hem eronder geplaatst. Ik gebruik op mijn netbookje youtube video downloader, als ik het clipje wil heb ik het, wil ik de MP3, kan ik converteren naar juist MP3 vind die wel goed en werkt goed en gemakkelijk ook op Win 10
 
Ranger, waarom denk je dat ik erbij vermeld dat het niet zo een toffe site is? Omdat het niet zo pluis is? Maar ik vond er niet meteen een betere tot ik die duitse vond. Heb hem eronder geplaatst. Ik gebruik op mijn netbookje youtube video downloader, als ik het clipje wil heb ik het, wil ik de MP3, kan ik converteren naar juist MP3 vind die wel goed en werkt goed en gemakkelijk ook op Win 10

Dit is volgens mij de beste en makkelijkste.
Je kan er zowat elke video mee downloaden als je maar de link ernaar invoegt. Een kind kan de was doen.
 
Hallo,

Allemaal bedankt voor jullie tips, maar toch kom ik tot de conclusie dat wanneer ik you tube downloader plus rt wens te downloaden dat er telkens verbinding wordt gemaakt met store en de nieuwe apps Butler for you tube. Dit is nu juist het probleem, wanneer ik dit open wordt dit programma regelmatig gestopt. Opnieuw installeren heeft ook geen nut want de werking blijft hetzelfde, dus regelmatig wordt het terug gestopt.

Graag wat hulp A.U.B.

Swatjen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@swatjen de "Butler for youtube" dien je dus met je Microsoft account op te halen eenmaal deze geinstalleerd is kun je deze ook gebruiken met het lokaal account ...hier word de butler inderdaad ook afgesloten na een tijdje indien er dus niets opgehaald of afgespeeld word ...
dit is volgens mij ook niet aan te passen zodat deze open blijft staan !
 
Ik gebruik deze en ben daar heel tevreden over, ik haal de videoclipjes binnen en converteer ze dan naar MP3 allemaal binnen hetzelfde programma, werkt naar mijn mening goed. Ik zeg niet dat het het beste programma is, maar ik ben er tevreden mee, enkel de snelheid mag hoger van binnenhalen vind ik. Maar ik heb zelf geen snelle verbinding door mijn goedkope oplossingen om toch maar internet te hebben in het salon zonder te hoeven boren, met mijn goedkoop repeatertje .
YTD Video Converter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan