Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Vòòr de installatie van Windows 10 werkte ik met Windows 8.1.
In windowns 8.1 had ik de apps "You tube downloader plus rt".
Nu met Windows 10 kan dit niet meer, maar je wordt verbonden met Store en daar kan je Butler for you tube installeren.
Dit heb ik dan ook gedaan. Het probleem met deze apps is dat deze constant stopt.
Meerdere keren heb ik deze al opnieuw gedownload, zonder resultaat.
Kan iemand me hiermee helpen A.U.B?

Swatjen
 
Ik heb hier nooit een programma of app voor gebruikt.

Als ik eens een filmpje van Youtube wil downloaden doe ik dat via deze link: YouTube Filmpjes Converter en Downloader - Download video van YouTube in MP4 & MP3

Er kan een popup komen ( zie afbeelding ) , klik op Run en het filmpje zal gedownload worden. Ik doe dit al jaren zo.

youtube.jpg
 
Windows 10 hoeft niet enkel vast te hangen aan die store, je kan ook gewoon via google bv gaan zoeken.
Hier heb ik het gevonden, wel via een niet zo een toffe site Softonic, maar als je het echt wilt kan je er gewoon voor gaan.
Downloader Plus RT - Download

Via een duitse site is een beter idee. Want Softonic is niet echt een goed idee, maar heb hem op een duitse site ook gevonden.
YouTube Downloader Plus RT - Windows 8 App - Download - CHIP

Of het daadwerkelijk werkt of niet weet ik niet, heb gewoon gezocht op google.
 
Bij Softonic download je rommel mee . Ik gebruik winx Youtube downloader , en zou normaal moeten werken in windows 10 .

Ranger, waarom denk je dat ik erbij vermeld dat het niet zo een toffe site is? Omdat het niet zo pluis is? Maar ik vond er niet meteen een betere tot ik die duitse vond. Heb hem eronder geplaatst. Ik gebruik op mijn netbookje youtube video downloader, als ik het clipje wil heb ik het, wil ik de MP3, kan ik converteren naar juist MP3 vind die wel goed en werkt goed en gemakkelijk ook op Win 10