Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Beste :wanneer wij naar yuo tube gaan om een filmpje te bekijken gaat dit wel de eerste keer.Wanneer wij een tweede willen bekijken krijgen wij een eventjes een zwart scherm,direct daarna een wit scherm,dus geen videobeelden,de muziek is wel ok.Weet iemand raad???(dit is nog maar een paar weken,vroeger ging alles ok)Thanks mazo.
 
youtube filmpjes

Hallo Damien Jack: heb Ad Ware geinstalleerd,daarna full scan gedaan, daarna youtube nog eens geprobeerd maar krijg nog geen beelden vanaf het tweede filmpje.Denk dat er iets anders schort.thanks mazo.(ad ware heeft wel een trojan verwijderd)
 
Wat je ook kan doen is" flashplayer verwijderen en op nieuwe instaleren zodra je wat af wilt spelen dan vraagt hij om opnieuw te instaleren.
Verwijderen "Flashplayer" configuratiescherm, software of programa onderdelen, verwijder alletwee de flashplayesr active X en plugin, alles sluiten, start je computer opnieuw op.
Hij vraagd zelf voor install nieuwe flashplayer. Probeer dat maar even nog.
 
het denken in de richting van de flash player is goed. krijg je een foutmelding dat die gecrashed is wanneer je een tweede filmpje wilt bekijken? als dat niet het geval is zal het hier niet aan liggen.

Youtube heeft echter ook wel een filmpje om de flashplayer te testen. de versie die je nu moet hebben is Shockwave Flash 10.2 r152. ga naar YouTube - SWF Testing en klik met de rechtermuisknop in het scherm van het filmpje. kies dan voor settings/instellingen en zet in het volgende venstertje de hardware acceleration uit door het vinkje weg te halen. herstart je browser en kijk eens of je het probleem dan nog hebt.

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Hoi antwanneke ;ik heb gedaan wat ge geschreven hebt.De hardware accellaretion uitgeschakeld.Yuo tube opgestart en nu kan ik alle filmpjes terug afspelen. Hartelijk bedankt voor de geboden hulp.Mazo
 
[oplossing]
Hoi antwanneke ;ik heb gedaan wat ge geschreven hebt.De hardware accellaretion uitgeschakeld.Yuo tube opgestart en nu kan ik alle filmpjes terug afspelen. Hartelijk bedankt voor de geboden hulp.Mazo
[/oplossing]

voilà sé. weer een tevreden medeburger. hij blij, wij ook blij is het moto...
hier gaat een slotje op :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan