Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Sinds vandaag heb ik een probleem om filmpjes van Youtube te bekijken. Alle andere filmfragmenten of websites doen het zoals het hoort.
Alleen als ik een link krijg of zelf naar Youtube ga, blokkeerd de site. Ik ben aangemeld op Youtube.
Vreemd, eerst zie ik het scherm heel kort met een draaiend iets in het midden. Het stopt en ik krijg de melding dat het niet meer reageerd. Ik kan alles anders, maar geen films daar bekijken.
Wat zou er gebeurd zijn?
 
nope het is geen bug ( of een insect):p
ik kan probleemloos youtube aanklikken en een willekeurig filmpje bekijken of een muziek stuk beluisteren met een filmpje !
@ mik plaats effe de link die jij wilde bekijken ,om het één of ander uit te sluiten
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier ook geen problemen met Youtube.

Het zou misschien een Flash probleempje kunnen zijn.
 
nope het is geen bug ( of een insect):p
ik kan probleemloos youtube aanklikken en een willekeurig filmpje bekijken of een muziek stuk beluisteren met een filmpje !
@ mik plaats effe de link die jij wilde bekijken ,om het één of ander uit te sluiten
Het is maar dat ik niet in geesten geloof, maar kan terug filmpjes zien. Ikzelf heb dit al duizend maal gehoord : "Ik heb er niets aan veranderd." En toch is het vanzelf opgelost.
Bedankt voor de hulp. Degene die toverde, extra bedankt.
 
eeder zei ik al "dat" er in elke windows wel een "ghost" zit ..
de vraag is dan , is het casper.... het vriendelijk spookje !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan