Status
Niet open voor verdere reacties.
B

blikkedoos

Gast
ik heb een nieuw mobo geplaatst k9n neo v 3 ,de gepaste cpu en koeling,geheugenlatjes ddr2 dvd brander en harde schijf doch krijg ik het niet aan de praat alles funtioneerd ik steek windowsxp installatiecd in,maar blijkbaar vindt hij bepaalde bestaande niet zaols system 32 shal.dll en zegt dan dat xp niet goed zal functioneren,dus doe ik het maar opnieuw om xp te installeren,maar dan geeft hij weeraan dat het bestand NTLDR ontbreekt,graag help.....
 
hij geeft de foutmelding aan bij het installeren van de cd,zal eens proberen met 1 geheugenlatje en de cd proper maken,alvast al bedankt,ik laat nog wel iets weten
 
âwel ik heb de cd rom xp proper gemaakt en een geheugenlatje eruit gehaald en terug xp opnieuw geinstalleerd en owee het is gelukt... ik ben blij dat ik het eens geprobeerd heb om self een pc in elkaar te steken en het is me via jullie info dat het gelukt is mensen alvast bedankt,en nog iets.....meschien kennen jullie hem wel(ik ben er zeker van......)MAK....is niet meer.....hij was via pc tuts en *******jupiler wel bekend een heeeel goeie vriend......bedankt Mak voor je vriendschap,liefde,goeie vuile moppen....en nog zo veel meer.....bedankt Mak......de blikkedoos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan