Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

heb hier een dockstation van B&W nl. de zeppelin air.
het probleem is als ik hem met de ethernet kabel aansluit is er geen probleem. laat ik hem naar het draadloos netwerk zoeken gaat hij in fout en moet ik de firmware terug installeren om hem terug te laten werken.

alles werkt normaal behalve dus de draadloze verbinding. ik werk nl met de bbox van belgacom volgens de winkel kan het daar niet aan liggen want zij hebben geen probleem met die bbox.

heeft er iemand hier tips rond, of ook al die ervaring gehad??

mvg

:)
 
Ga eens bedraad naar de setup pagina van de Zeppelin Air. Als ik me niet vergis kom je daar met http://169.254.1.1
Als dit niet lukt, moet je even in de manual kijken wat het juiste IP is.

Verander in de setup de naam van de Zeppelin Air en kies jouw netwerk en vul het juiste wachtwoord in.
 
alvast bedankt waarschijnlijk heb ik hem tegen het einde van de week terug ..... kan het aan de wpa instellingen liggen van de belgacom bbox?? dat is de uitleg van de winkel, als ik hem terug heb ga ik jou tip alvast proberen hou je wel op de hoogte

thx
 
beste

ik heb hem ondertussen terug in de winkel werkt hij perfect maar eens thuis vind hij het draadloos netwerk dus niet.... denk toch dat het aan de bbox ligt maar volgens belgacom niet pffffffff wat nu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan